رئیس جمهور کشورمان با اتمام برنامه های سفر یک روزه خود دقایقی قبل فرودگاه سنندج را به مقصد تهران ترک کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز به منظور بهره برداری از طرح آبرسانی به سنندج سفر کرده بود، دقایقی پیش، این شهر را به مقصد تهران ترک کرد، سفری که کام شهروندان سنندجی را شیرین کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی  ۱۷ تیرماه امسال اولین سفرش را به کردستان انجام داد که حاصل آن ۱۷ هزار میلیارد تومان مصوبه در بخش‌های مختلف از جمله حوزه آب، راه، زیرساخت و بهداشت و درمان بود.

کمتر از پنج ماه نگذشت که رییس جمهور برای دومین بار در سال جاری، امروز پنجشنبه دهم آذرماه به این استان سفر کرد، سفری که با بهره برداری از طرح انتقال آب سنندج، شیرینی آن برای مردم سنندج به یادگار خواهند ماند.

رییس جمهور امروز بعد از ورود به فرودگاه سنندج، در محل تصفیه خانه آب سنندج حاضر شد و پروژه انتقال آب از سد آزاد به این شهر را افتتاح کرد. این طرح یکی از خواسته های اصلی شهروندان سنندج در هشت سال اخیر بوده است.

آیت الله رئیسی در ادامه برنامه های سفر یک روزه خود به کردستان، بعد از افتتاح سامانه انتقال آب سنندج، با جمعی از خانواده‌های شهدا و مدافعان امنیت و همچنین جمعی از خانواده های جانباختگان و قربانیان حوادث اخیر کردستان دیدار کرد.

در ادامه این سفر، عملیات اجرایی کارخانه طلای قلقله سقز با سرمایه‌گذاری هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان با حضور رییس جمهور و به صورت ویدیو کنفرانس آغاز شد.

دیدار با علما و روحانیون دیدار با مردم در سالن آزادی شهر سنندج و بازدید از بازار  سنندج از دیگر برنامه های رئیس جمهور کشورمان در سفر یک روزه به کردستان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
آقا کردستان رو فعلا بذار کنار به مخابرات رسیدگی کنید لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
کردستان پاره‌ ی تن ایرانه
چشم دشمنانتون کور زنان و مردان باغیرت و وطن دوست کرد

روح شهدا و امام شهدا شاد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
نهار خوردن؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مشکل کردستان حل شد ؟
آخرین اخبار