برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه/استان کرمانشاه ۴۰۲ خیر مدرسه ساز دارد

بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه، عصر امروز (۱۰آذر) با تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان برگزار شد.

مرزبان نظری مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه ۴۰۲ خیر مدرسه ساز دارد که ۲۶۰ نفر آن‌ها آقا، ۷۰ نفر خانم و ۷۲ نفر خیر حقوقی هستند.

نظری با اشاره به مشارکت ۱۱۰ خیر استان در چهار پویش آجر به آجر برای امر مدرسه سازی، گفت: حاصل این مشارکت‌ها منجر به ساخت دو مدرسه در مناطق محروم استان کرمانشاه شد.

وی با اشاره به مشارکت خوب خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه در امر مدرسه سازی در جریان زلزله بزرگ استان کرمانشاه، گفت: اگرچه در جریان زلزله ۷۸مدرسه با۴۱۵ کلاس آسیب دید، اما با مشارکت خوب خیرین و کمک ۱۲۴ میلیارد تومانی آن‌ها تا سال ۱۳۹۸ در مجموع ۲۰۳ مدرسه در این مناطق ساخته شد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۷۷ مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه ساخته شد.

نظری اضافه کرد: خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه سال گذشته تعهد پرداخت ۵۰ میلیاردتومان برای امر مدرسه سازی را داده بودند که به طور کامل به تعهدات خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰ مدرسه در دست ساخت در استان داریم، گفت: ۱۳ یا ۱۴ مدرسه از این مدارس ظرف یکی دو ماه آتی تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی اشاره‌ای به برنامه استان برای حذف مدارس کانکسی داشت و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خیرین و نهاد‌هایی مثل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به زودی شاهد حذف مدارس کانکسی در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.