چاراویماق چهارمین شهرستان، استان آذربایجان شرقی از نظر وسعت می‌باشد

فرماندار چاراویماق گفت: این شهرستان با وجود پتانسیلهاو زیر ساخت‌های مناسب در مقایسه با سایر شهرستان‌ها از نظر امکانات بسیار ضعیف بوده واصلا برابری ندارد

توکلی گفت: با شروع فصل سرما بعد از گذشت سالهامدارس ۷۰ روستای این شهرستان بجای ساختمان مناسب از کانکس استفاده می کنند.

اودر ادامه سید حمزه امینی نماینده مجلس شهرستان‌های هشترود و چاراویماق از اخذ مجوز ۲ حلقه چاه وجذب اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان برای جابجایی تیر‌های برق در روستا‌ها وتنش آبی دو شهرستان وحل مشکلات بیمه خبر داد.

درپایان عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بااشاره به خدمات ارزشمند این نظام مقدس افزود:مسئولین باید عملکردشان را گزارش دهندمسئولین در کنار ضعف‌ها ازخدماتی که دولت برای مردم ارائه داده اند بگویند.

او به قدرت ایران نسبت به سایر کشور‌ها اشاره کرده وافزود:الان اکثر کشور‌های دنیا از پیشرفت ایران می هراسند اگر ۸ سال دفاع مقدس تبود ابرقدرتی بدست نمی‌آمد ما از جنگ درس گرفتیم و برای حل مشکلات باید اتحاد ویکدلی داشته باشیم مخصوصا در هر ۳ قوه تا جامعه بدانند که ما بفکر مردم هستیم.

او  از اعتبارات سفر استانی برای جذب واستفاده در جاده میاندواب به سرچم هم خبر داده وافزود:بزودی با جذب اعتبار برای این جاده از سفر استانی رئیس جمهور شاهد پیشرفت ابن جاده خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۰۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
چاراویماق چهارمین شهر بزرگ استان می باشد نه تبریز.دقت کنید لطفا اشتباهات اینجوری خیلی دارید.