شهردار تهران گفت:برای هر شهروند تهرانی ۱۶ متر فضای سبز داریم، اما باید به توزیع عادلانه آن دقت شود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در پانزدهمین شنبه امید و افتخار شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه پارک‌ها تا قبل از مدیریت شهری جدید ۱۲۷ پارک مناسب سازی شده بودند که تا به امروز ۵۳ پارک به اتمام رسیده و تا پایان سال به ۱۱۷ پارک خواهد رسید.

شهردار تهران بیان کرد: در حوزه ساختمان‌ها خودمان را مخاطب اولی این نیاز دانسته‌ایم و از ساختمان‌های مدیریت شهری شروع کردیم تا به ساختمان‌های سایر برسیم.

زاکانی گفت: ما توجه به کیفیت شهروندان و زندگی آن‌ها را داریم و‌ زندگی در شهر ما باید با کیفیت همراه باشد. امروز ۲ پارک در منطقه ۱۰ و منطقه ۱۷ احداث خواهد شد که این ۲ منطقه سرانه پایینی داشتند.

وی بیان کرد: سال گذشته این پارک یک فضای بی دفاع شهری بود که امروز به پارک تبدیل شده است. سال گذشته ۱۲۵۰ هکتار فضای سبز افتتاح شد و امسال ۱۵۰۰ هکتار فضای سبز را احداث خواهیم کرد.

شهردار تهران گفت: برای هر شهروند تهرانی ۱۶ متر فضای سبز داریم، اما باید به توزیع عادلانه آن دقت شود و امیدواریم بتوانیم به نحو احسنت این جام‌های بلند را دنبال کنیم و دغدغه معلولان عزیز را شنیده‌ام و این اهتمام برای مناسب سازی از وظایف ما است.

زاکانی ادامه داد: مشارکت معلولان و جانبازان در مناسب سازی امری مهم است تا بتوانیم جام‌های بلندی را برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار