مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: در محدوده شهرستان‌های لارستان و جویم بیش از ۱۴ هزار متقاضی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

عطاالله زمانی در جریان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در لارستان، گفت: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ۲۱۷ و ۱۸۵ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان مطلوب بوده است.

او گفت: با توجه به استقبال خوب مردم و عزم و اراده‌ای که برای پیشبرد این طرح در جنوب فارس شکل گرفته، امید است طرح‌های نهضت ملی مسکن در این منطقه زودتر از برنامه زمان بندی به نتیجه برسد.

زمانی گفت: شهر‌های بنارویه، بیرم، جویم، خور، دهکویه، عماد شهر، لار و لطیفی در شهرستان لارستان زمینه اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن را دارند و با انجام مطالعات دراین شهر‌ها امید برای خانه دار شدن طیف وسیعی از جمعیت شهری بالاتر رفته است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: در شهرستان‌های لارستان و جویم بیش از ۱۴ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده‌اند و کار پالایش و زمینه سازی برای اختصاص زمین مناسب به این افراد و اجرای طرح در حال انجام است.

زمانی همچنین در نخستین نشست مجمع خیرین حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) در لارستان با اشاره به ظرفیت خیرین در فارس و به ویژه جنوب این استان، افزود: تأکیدات فراوان مبنی بر استفاده از ظرفیت، توانایی و انگیزه خیرین استان انجام شده و باید آن طورکه شایسته است از ظرفیت آن‌ها استفاده شده و گسترش یابد.

او گفت: بسیاری از افرادی که توانایی مالی دارند در کار‌های خیر مشارکت داشته اند، خیرین و به ویژه نیک‌اندیشان برای تامین مسکن نیازمندان همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده‌اند و شهر‌های جنوبی فارس دراین حوزه پیشتاز است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: فارس و لارستان از دیرباز مهد فرهیختگان و خیرین بوده که دغدغه خدمت‌رسانی به مردمی را داشته که با فرهنگ دین و آموزه‌های معنوی کار خیر آشنا بوده‌اند، از مهم‌ترین وظایف دینی و شرعی در خصوص مباحث اجتماعی رفع مشکلات مردم و برنامه‌ریزی برای رفاه حال مردم و هزینه در این راه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار