رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی گفت: مردم نیکوکار این بخش در ۶ ماهه نخست امسال بیش از دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند .

 علی آزاد رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی گفت:  طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیارد و ۳۰میلیون تومان از سوی نیکوکاران به مددجویان و نیازمندان اهدا شده است که از این رقم بیش از ۲۴ میلیون تومان توسط سه مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی اضافه کرد: در این مدت یک هزار و ۳۶۱ حامی بیش از ۴۶۰ میلیون تومان به هفت فرزند یتیم و ۱۱۵ فرزند محسنین کمک نقدی و غیرنقدی اهداء کرده اند.

وی افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۴۳ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه در الموت شرقی جمع آوری شده که در همان مناطق جمع آوری شده برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

آزاد عنوان کرد: در این مدت علاوه بر سایر کمک‌های مردمی بیش از ۸۲ میلیون تومان صدقه در دو هزار و ۱۰۷ صندوق صدقات جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه کمک‌های مردمی براساس مقررات و ضوابط شرعی در همین منطقه جمع آوری شده برای محرومان و نیازمندان صرف می‌شود از این رو از نیکوکاران دعوت می‌کنیم با کمک‌های خود در خدمت رسانی به محرومان ما را یاری کنند.

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های خود به نیازمندان را اهداء کنند البته دوری مسیر دسترسی مانع از دریافت کمک‌های مردمی نیست چراکه کد مهربانی # ۰۲۸۸*۸۸۷۷* به طور شبانه روزی برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار