مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال بیش از ۸ میلیارد تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان تحت کمیته امداد اصفهان پرداخت شده است.

کریم زارع یکی از اقدامات کمیته امداد استان اصفهان را پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان مطرح کرد و گفت: امسال ۴ هزار و ۲۴۷ مددجوی تحت حمایت با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۶۰۹ میلیون تومان از بیمه‌های تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.

زارع با اشاره به اینکه کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تامین اجتماعی مددجویان، گام عظیمی باهدف تامین آتیه زندگی آن‌ها برمی‌دارد، ادامه داد: مددجویان بهره‌مند از بیمه اجتماعی، زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال هستند.

او با بیان اینکه از مجموع خانوار‌های مددجویان مشمول بیمه اجتماعی، ۳ هزار و ۵۴۱ نفر از زنان سرپرست هستند، افزود: ۷۰۶ نفر نیز از مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال این نهاد هستند که پس از اجرای طرح از سوی مجریان، به شعب تامین اجتماعی معرفی و حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان، تلاش در خصوص توانمندی و ارتقای سطح اعتمادبه‌نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است، گفت: با ارائه خدمات بیمه تامین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار