دستگیری شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع شیروان دره مشگین شهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر از دستگیری یک شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع شیروان دره مشگین شهر خبر داد.

محمد مجرد گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر موفق به دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع شیروان دره شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر گفت: محیط بانان شهرستان با گشت و کنترل و تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز شدند که مبادرت به شکار کبک معمولی نموده بود.

مجرد افزود: از این شکارچی متخلف یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی دو لول به همراه تعدادی فشنگ ساچمه‌ای و لاشه دو قطعه کبک معمولی کشف و ضبط شد و متخلف پس از تشکیل پرونده تخلف جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

او بیان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بصورت شبانه روز در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی به شدت برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر گفت: با توجه به لزوم حفاظت از حیات وحش از همیاران و دوستداران محیط زیست تقاضا می‌شود در صورت مشاهده شکارچیان و صیادان غیرمجاز مراتب را در اسرع وقت جهت رسیدگی، به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به شماره ۳۲۵۳۰۶۶۶-۰۴۵ یا تلفن گویا ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.