دستگیری سارق مسلح فراری در بم

فرمانده انتظامی بم از دستگیری شرور فراری و عامل سرقت مسلحانه در شهرستان‌های شرقی که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود خبر داد.

سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور یک شرور سابقه دار و تحت تعقیب در حوزه استحفاظی شهرستان بم دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی متهم را در یکی از خیابان‌های بم شناسایی و او را در حالی که از طریق باغات اطراف قصد فرار داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به کشف یک کلت کمری از متهم گفت: این فرد که سوابق متعدد از جمله قتل عمد، سرقت مسلحانه و تیراندازی ایذایی در شهر و ایجاد رعب و وحشت را در پرونده دارد به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق با کشف ۳۰ فقره سرقت مغازه و انبار پسته در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۲ سارق و کشف ۳۰ فقره سرقت مغازه و انبار پسته به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و انبار پسته در مناطق شهری و روستایی شهرستان سیرجان، با تلاش‌های ماموران پلیس آگاهی و پی جویی‌های تخصصی، ۲ متهم دخیل در این سرقت‌ها شناسایی و با اعلام به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه، تلاش برای دستگیری آنان ادامه یافت.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: پیگیری‌های بی وقفه پلیس نتیجه داد و در نهایت، سارقان با یک دستگاه خودروی پژو و مقادیری پسته مسروقه در یکی از روستا‌های حومه شهر توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سرهنگ امیرسبتکی گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۳۰ فقره سرقت از مغازه و انبار‌های پسته به ارزش ۶۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و برخی اقلام مسروقه شامل ۲ تن و ۲۰۰ کیلو پسته و تعداد ۳۰ عدد لوازم خانگی از مخفیگاه آنان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان داشت: این متهمان که به صورت دو نفره با دو خودروی پژو از مکان‌های با ایمنی و حفاظ پایین و نفوذپذیر در نقاط شهری و روستایی کم جمعیت سرقت می‌کردند به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار