اولین جشنواره کشوری جوانی جمعیت با تجلیل از برگزیدگان در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و دبیر فنی اولین جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری و پژوهشی جوانی جمعیت گفت: این جشنواره امروز شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ با معرفی و تجلیل از ۳۲ اثر بعنوان آثار برگزیده و شایسته تجلیل به کار خود پایان داد.

دکتر علی احمدی، از اهداف برگزاری این جشنواره به ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، آگاه سازی و اقناع سازی جامعه از مزایای جوانی جمعیت، انگ زدایی برای درمان ناباروری، کاهش سقط جنین و سزارین و چالش‌ها و تهدیدات سالخوردگی جمعیت کشور و استان چهارمحال و بختیاری و مطالبه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره داشت.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به ارسال بیش از ۱۳۰ اثر به این جشنواره افزود: بیش از نیمی از آثار ارسالی به اولین جشنواره جوانی جمعیت از سایر استان‌های کشور بوده است.

دکتر احمدی گفت: در این آیین ضمن تجلیل از صاحبان آثار برگزیده، از دستگاه‌های حامی جوانی جمعیت و خانواده‌های موفق در امر فرزندآوری و تربیت فرزندان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است؛ در آیین اختتامیه در بخش پادکست زهره علی‌بابایی، آنیتا کریمزاده، سپیده آهنکار در بخش اینفوگرافی: محمد قربانی آقبلاغی، اپلیکیشن: داریوش قلی‌پور دشتکی، در انیمیشن: فاطمه رفیعی طاقانکی و در بخش مقاله پژوهشی زهرا فروزنده، لیلا علی محمدی و سید ناصر حجازی و سپیده طوسی زاده نفرات برتر شدند.

در بخش فیلم کوتاه علیرضا توقیری، قاسم بهداد و آبی جان رحیمی، در بخش موشن‌گرافی، فاطمه نظیفی، زهره عباسی، مریم مرادا و در بخش پیشنهادات و ایده‌های کاربردی نیز طاهره گلشاهی، زهرا حیدری و پوران خلفیان، مجید فیاضی بروجنی و بنفشه فروهی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در بخش داستان کوتاه علیرضا توقیری، در بخش پوستر داود رسولی، محمدعلی گل و خوشنویسی زینب باقری و صنوبر ایمانیان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

بنا بر اعلام نظر کمیته داوران در وبلاگ نویسی ناصر حسین‌پور، پوستر: هلیا باقرزاده، اینفوگرافی: سارا رسولی، خوشنویسی فائزه کریمی مقدم، طراحی و نقاشی: فاطمه گلزاده، نقاشی: حدیث خاکسار حقانی، داستان کوتاه: خاطره شیوندی و مجتبی صفدری و تیتر و جملات کوتاه و تاثیر گذار نیز ملیحه نظری شایسته تجلیل معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار