حکایت همان بود که همیشه بود؛ این بار هم نیامده بودند به توافق برسند بلکه باز هم در پی گل آلود کردن آبی بودند تا بلکه بتوانند از آن ماهی بگیرند. درست مانند ۴ سال قبل‏...

 ۱۸ اردیبهشت ۹۷ زمانی که آمریکا به طور رسمی از برجام خارج شد. آن هم برجامی که ۲۰ ماه زمان برده بود تا کشور‌های ۵+ ۱ بتوانند به آن دست پیدا کنند و حالا یک جانبه از سوی آمریکا کنار گذاشته شده بود و تمام تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان مجددا فعال شدند. در این میان سه کشور اروپایی هم صرفا به ابراز تاسف کفایت کردند.

اوایل سال ۲۰۲۱ اما جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا با شعار بازگشت به برجام روی کار آمد. در نهایت هم در  ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ مذاکرات احیای برجام با حضور نمایندگان کشورمان، اتحادیه اروپا و کشور‌های ۱+۴ شامل روسیه، چین، آلمان، فرانسه و انگلیس و حضور غیرمستقیم نمایندگان آمریکا، آغاز شد؛مذاکراتی که البته همچنان با بدعهدی طرف آمریکایی همراه بود.

حکایت رویکرد دوگانه «آمریکایی»

موضوعی که البته بارها و بارها توسط مقامات کشورمان نسبت به آن اعتراض شده بود. برای مثال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این باره گفته  بود که «آمریکایی‌ها رویکرد دوگانه‌ای دارند و از یکسو پشت پرده برای رسیدن به توافق عجول هستند و از سوی دیگر در رسانه‌ها صحبت‌های دیگری را مطرح می‌کنند».

 امیرعبداللهیان این راهم تاکید کرده بود که «ما اجازه نمی‌دهیم آن‌ها با برخی از پیام‌ها به آشوب و اغتشاشات در ایران دامن زنند و همزمان خواستار مذاکرات با ایران هم باشند.  آمریکایی‌ها در تبادل پیام‌ها حتی تعجیل دارند که هرچه زودتر به نقطه توافق برسیم. اینگونه رفتار دوگانه آمریکا جدید نیست، اما تاریخ مصرف چنین سیاست‌هایی گذشته است».

اغتشاشات اخیر کشورمان کلید واژه‌ای که وزیر امور خارجه به آن اشاره کرده در اصل همان پروژه ای است که به نظر می‌رسد این روزها آمریکا بیشتر از مذاکرات روی آن حساب کرده است. موضوعی که خود نیز به آن اذعان کردند؛  برای مثال همین چند روز پیش بود که رهبران فرانسه و آمریکا در این بیانیه بار دیگر به حمایت از اغتشاشات در ایران پرداخته‌ا‌ند. درباره برنامه هسته‌ای ایران، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه مدعی شدند مصمم هستند از دستیابی ایران به آنچه «سلاح هسته‌ای» خوانده شده، جلوگیری کنند.  

در این بیانیه آمده است: «فرانسه و ایالات متحده به همکاری با سایر شرکای بین‌المللی برای مقابله با تنش آفرینی برنامه هسته‌ای ایران، همکاری ناکافی‌اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌اش در خاورمیانه و مهم‌تر از همه انتقال موشک و پهپاد به طرف‌های مختلف از جمله بازیگران غیردولتی ادامه می‌دهند» 

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا هم  روز جمعه تا زمانی که «مردم ایران  درحال ایستادگی هستند»، واشنگتن نباید نشان دهد که «به دنبال توافق است».

سردرگمی آمریکا در برابر یک قدرت 

این رویکرد دوگانه موضوعی بود حنیف غفاری کارشناس مسائل بین الملل درباره اش اینگونه گفته است: «قبل از این اغتشاشات اخیر سیاست خارجی آمریکا و مخصوصا دولت بایدن در قبال ایران منبعث از نوعی سردرگمی تاکتیکی بوده است. یعنی ما حتی در مذاکرات برجام و مذاکرات احیای توافق هسته‌ای هم این سردرگمی را می‌دیدیم و حتی خود حزب دموکرات آمریکا هم که در راس معادلات سیاسی این کشور قرار داشت اعضایش یک درک واحدی نسبت به مواجه با ایران نداشتند. برخی از این افراد معتقد بودند که راهبرد فشار حداکثری علیه ایران حتی قابلیت تبدیل شدن به فشار هوشمندانه را ندارد و مجبور هستند که واقعیتی به نام ایران قدرتمند را در برخی از ابعاد بپذیرند».

وی ادامه داد: در عین حال برخی دیگر از اعضا که نام دموکرات را هم یدک می‌کشیدند در عمل همان رویکرد دولت ترامپ بر ضد کشورمان را دنبال می‌کردند؛ این تناقض‌ها وجود داشت تا اینکه ما به اغتشاشاتی رسیدیم که خود غرب مولد آن بود. قطعا مقامات آمریکایی در نگاه اول می‌خواستند از اغتشاشات به مثابه یک عامل تسریع کننده برای تحقق استراتژی مهار حداکثری ایران استفاده کنند. یعنی خود مقامات آمریکایی به خوبی می‌دانستند که تغییر نظام ایران امکان پذیر نیست و همچنان هم به این امر واقفند و نسبت به قدرت ذاتی و اکتسابی جمهوری اسلامی ایران در محاسبات پنهان در اتاق‌های فکرشان آگاه هستند.  

امتیاز گیری در زمان اغتشاشات 

غفاری درباره اقدامات قصد آمریکا از حمایت از آشوب‌ها نیز بیان کرد: «قصد این‌ها این بود که از ظرفیت اغتشاشات برای امتیاز گیری از ایران در مذاکرات مختلف استفاده کنند و اخیرا هم در صحبت‌های رهبری اشاره شد که این‌ها چگونه در پی ایجاد برجام‌های مختلف برای رسیدن به این نقطه بودند، اما اصرار جمهوری اسلامی ایران بر راهبرد‌های خودش که منبعث از انقلاب اسلامی ایران است در نهایت سبب شد که طرف غربی بداند که در این زمینه هم نمیتواند بازی هماهنگی را بر ضد کشورمان انجام دهد».

کارشناس مسائل بین الملل بیان کرد: «هم در حوزه پنهان و هم آشکار شاهد پررنگ‌تر شدن شکاف‌های مقامات آمریکایی در قبال ایران هستیم و همان شکافی که در مذاکرات وین در بین مقامات وین ایجاد شد الان هم در قبال تحولات داخلی ایران ایجاد شده است؛ به این معنا که بخشی از آن‌ها معتقد هستند که ادامه این بازی هزینه‌های تصاعدی بیشتری را متوجه واشنگتن خواهد کرد و برخی دیگر از آن‌ها همچنان دارند همان روش پر خطری که در نهایت گریبان گیر خود آن‌ها خواهد بود را دنبال می‌کنند در هر حال آمریکا و به طور کلی غرب ازیک سردرگمی راهبردی در قبال ایران رنج می‌برد و راه حل این مساله هم این است که واقعیت جاری مبتنی بر قدرت جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد و خودش  را با این واقعیات وقف دهد در غیر این صورت هر میزی را که غرب بخواهد طی کند چه در موضوع تحریم و چه اغتشاش و جنگ نرم و... در نهایت صرفا عامل زمان را به ضرر خود غرب به گردش در خواهد آورد».

وی درباره نقشی که ایران در این میان باید بازی کند نیز گفت: «ما رویکرد هوشمندانه بازی رقیب را داریم یعنی هرگونه تغییر راهبرد آمریکا را باید به درستی و در زمان خودش رصد کنیم و بدانیم که اگر آمریکا در یک برهه یا اخم می‌کند ذیل کدام استراتژی است؛ اگر هم زمانی لبخند میزند باز ذیل کدام استراتژی قرار دارد؛ بنابراین ما در این جا نگاه نقطه‌ای و مقطعی نمی‌توانیم به موضوع داشته باشیم بلکه باید یک نگاه منظومه وار داشته باشیم که حوادث پیشینی و پسینی را در قبال راهبرد آمریکا در نظر بگیریم».

غفاری خاطر نشان کرد: ما باید بر ضوابط و خطوط قرمز خودمان اصرار بیشتری داشته باشیم. در مذاکره با آمریکا و نباید فراموش کنیم که آمریکا تنها در صورتی در مذاکرات ناچار به امتیاز دادن خواهد شد که با سد محکم ما مواجه باشد. در اینجا در تجربه‌ای که در سال‌های گذشته داشته ایم و تجربه‌ای که از خود واشنگتن در نظام بین الملل حاصل شده این است که اتفاقا در زمینی که فقط قرار باشد از دیپلماسی محض و ایده ال گرایی صحبت شود عملا هیچ محصولی نمیشود برداشت کرد و اگر هم امتیازی به دست بیاید می‌توانند زیرش بزنند. بنابراین ما نیاز به گارد بسته مان نیاز داریم و همچنان خطوط قرمز و تثبیت این خطوط را نیاز داریم. چه خطوط قرمزی که در موضوع موشکی ،منطقه‌ای و چه در حوزه‌های مقاومت داریم و قطعا وقتی که ما این مولفه‌ها را کنار هم بچینیم قدرت امتیاز گیری ما از دشمنان بالاتر خواهد رفت.

و در انتها باید گفت که نباید فراموش کرد آمریکا همان کشوری است که سال‌ها قبل رئیس جمهور آن درباره ایران گفته اگر می‌توانستم پیچ و مهره‌های هسته ای اش را از کار می‌انداختم اما خود به خوبی می‌دانست که هرگز نمی‌تواند ...

فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۴ دی ۱۴۰۱
اعتراض که نبوده اصلا سطح رفاه در حد سوییس داریم اقتصاد قوی مانند آلمان خدمات درمانی درحد کانادا از آزادی بیان هم نگم که همین الان داری سانسورم می کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۱ دی ۱۴۰۱
همه ی نقشه شون اینه جلوی پیشرفت شگفت انگیز ایران رابگیرند
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۴:۱۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
درود بر مردم شریف و غیرتمند ایران اسلامی عزیز
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
از دید دشمن نگاه کنی آشوب صددرصد بر مذاکره نرجیح دارد نه اولویت شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
از همین جا میخواستم از پیرمنافقان آلبانی نشین و تجزیه طلبان کومله به خاطر اینکه زحمت دیس لایکها رو میکشند تشکر کنم و خسته نباشید بگم لطفا به اون انگشتان نامبارک یه استراحتی بدین تا خدای نکرده آرتروز تون عود نکنه:)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1359 تاکنون به دنبال ایجاد هرج و مرج در عراق و منطقه خاورمیانه و جهان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
یک بام و دو هوای غربی‌ها جنایتکار در برابر اعتراضات؛ سرکوب در کشور‌های خودشان حمایت در ایران
کشور‌های غربی جنایتکار این روز‌ها در حالی از ناآرامی ها در ایران حمایت می‌کنند که خودشان در حال سرکوب اعتراضات در کشورهایشان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه آمریکا و اسرائیل و آل سعود و جیره خواران آنها را که به دنبال سوریه سازی ایران هستند..... البته کور خوانده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
چرا باشگاه خبرنگاران جوان از گرانی و تورم و نبود نظارت در خیلی مسائل گزارش نمی دهد؟!!!
چرا از ضررهایی که در بورس به مردم شده و می شود گزارش نمی دهد؟
چرا از بیکاری جوان ها گزارش نمی دهد؟
و چراهای دیگر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
شگرد جدید دشمنان ایران « چرا باشگاه خبرنگاران جوان از گرانی و تورم...... گزارش نمی دهد» عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور وطن فروشهایی هستند که هر روز به شکل و قیافه ای در می آیند حالا هم که تیر آنها به سنگ خورده و اغتشاشات نتیجه ای براشون نداشته به فکر گرانی و تورم افتاده اند که باعث و بانی اصلی اش خودشانند از طرفی با تخریب و آتش سوزی سعی میکنند اقتصاد مملکت و تمرکز مسؤولین برای حل مشکلات مردم را دچار مشکل کنند از طرفی با رفتار و گفتار سعی می کنند آمریکا را تحریک کنند تا فشار اقتصادی را بر مردم ایران بیشتر و بیشتر کند و حتی تهاجم نظامی به ایران انجام دهد مردم را چی حساب کردید؟ مردم خوب می دانند که شما وطن فروشها دنبال چی هستید اتفاقا هدف اصلی شما این است که نظام نتواند مشکلات اقتصادی مردم را حل کند و به همین خاطر هرروز یک مشکل برای نظام ایجاد می کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
به یه بچه هم اگر دروغ بگی دیگه اعتمادی بهت نداره ! مگر در دادگاه های اقتصادی نگفتن اقتصاد مملکت به حال خود ش رهاست یا ویژه خواری ها یا رانت ها آقازاده ها یا بیکاری و خصوصی سازی های بی حساب وکتاب یا ... شک نکن در خلا قانون دشمن با نارضایتی ها موج سواری میکند و از این وقایع چندین ساله هم سود میبرد و رضایتمندی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
رافائل گروسی بی ادب رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با افزایش اورانیوم ۶۰ درصد ایران مشکل دارد اما با بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل نه شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
واقعا متاسفم براشون که مرگ دخترشون رو از چشم دولت میبینن و خودشون رو آلت دست منافقین کردن
Iran (Islamic Republic of)
ایران مقتدر
۰۹:۳۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
انتظار مردانگی ،جوانمردی، وفای به عهد،انسانیت و انسان دوستی از عصاره برده داران اروپایی(حاکمان امریکا) عین حماقت است. انان در رذالت، خودپرستی و غرور، ذریه واقعی شیطان بر روی زمین اند، مذاکره با شیاطین مسیحی نما که برای اسلام زدایی و خدا زدایی شمشیر از رو بسته، نتیجه ای جز خسران،تباهی و اعتبار برای شیطان ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
سلام چشم امید به خارج از کشور نبندید برجام بی برجام دنبال نخود سیاه نباشید کارتان را بکنید بخدا تندرو نیستم فقط معتقدم امید بخدا و تلاش و کوشش جهادی صداقت و عدالت چاره حل مشکلات ماست اما بنظرم گاو شیرده کردنشان مفید فایده است اما گاو شیرده شدن هرگز مکرشان را به خودشان برگردانید گاو شیر ده شان کنید و مکروا ومکر الله والله خیرالماکرین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
سیاست آمریکا و انگلیس مانند بازی شطرنج است که وقتی کاری را انجام می‌دهند نتیجه اش برایشان برد برد است یعنی در هر صورت میبرند پس ایران هم اگر بخواهد فقط یک استراتژی را دنبال کند درست نیست و باید به نتایج آن هم فکر کرد. باید با استراتژی برد برد حمله کرد و در نهایت به پیروزی رسید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۴۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
خوب مردم . مشکل پیدا و حل شد .برید زندگی تون کنید. افرین بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۳۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
این عکس چیه چند روزه علم شده راس پیج، پدرش با ادعاهای دروغ سبب شد کشور به اغتشاش کشیده شود و ده ها خانواده مدافع امنیت و دیگر اقشار مردم داغدار شوند. کومله و دموکرات های ددمنش از سوراخ هایشان خارج شوند و به جان مردم بیافتند. این منافقین و تروریست های بی رحم باید منتظر مرصاد۲ باشند.
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۰۶:۳۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
غرب از زمان باستان دشمن ایران بوده والان بدتر هم شده چون اولا ایران اسلامی در حال پیشرفته واین برای آنها خیلی درد آورست ،ثانیا امروز امپراتور خبری دست اوناست وما باید هشیار باشیم که فریب آن حرامزاده ها را نخوریم،وبدانید ما مشکلاتمون را باید خودمن حل کنیم.به فاطمه زهرا قسم اگر دنیا میخواهید زیر پرچم ولایت،آخرت میخواهید زیر پرچم ولایت،دین،عزت،قدرت،افتخار وسربلندی ووووووو زیر پرچم ولایت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
غرب فقط دشمن ایران نیست دشمن هر ملت و کشوری است که مستقل و قدرتمند است و شرف دارد و زیر بار نوکری آنها نمی رود. و گاو شیرده برای آنها نیست .
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۲۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
روزه به سر خر خواندن بی فایده ست.
کسی که خودشو به خواب زده ، هرگز بیدار نمیشه ، مگر هنگام مرگ.
تمام این اغتشاش گرها ، همان هرزه و حرامزاده هایی هستند که در جامعه ، زیر پوستی زندگی می کردند. حالا که چند خود فروخته از این جماعت انگل صفت ، در خارج از ایران لیدر شدند ، برای بقیه ی هم نوع های بیشعورشان فراخوان زدند و این ها را تحریک به ظاهر شدن و عصیان می کنند.
این لجن ها و کثافات ، عامل بیماری جامعه هستند. همین انگل زیست ها باعث روی کار آمدن لیبرال ها و عناصر نفوذی شدند. تا زمانی که دشمنان داخلی چون خاتمی و رفسنجانی و روحانی ملعون زمام امور داشتند و سبب تباهی فرهنگ و اقتدار و عزت ایران شدند ، هیچ کدام از این لاابالی ها در سطح جامعه علنی نشد ، چون دوره ی عیش و نوش شان بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جالبه،نظر وطن فروشا و اختشاش گرا هم تایید میشه!! و جالبتر اینکه سر جمع دو سه نفرن که دارن رگباری پیام میدن،ضد ایران و انقلاب و مردم،پیرمرد پیرزنای البانی هم لایک و دیس لابک میکنن! و تهشم میچسبونن به اسم مردم !! ایران نزدیک نود میلیون جمعیت داره نه دویست سیصد هزار نفر اختشاشگر که هی به خودشون میگن مردم!پس خدایی ماره به خنده و خودتونو به دردسر نندازید وقت ما هم نگیرید ، گرونی همه جا هست برو شکر ما تو سرما رکابی میپوشی تو خونه نه کاپشن و روشن کردن چراغ ذغالی برای گرم شدن برو شکر گذار باش برق و ابت به راهه و لعنتتم بفرست برای اون حزبی که بیش از سی سال ایران دستش بود ولی دلش با امریکا و شرکاش بود و بدبختی الان ایران بخاطر بی برنامه بودن اون حزب وطن فروش و خائن هستش یادتونه دولت دهم دلارو ۳۰۰۰ هزار تحویل داد اما دولت سیزدهم سی هزار تحویل گرفت :)) حالا پیدا کن پرتقال فروش را ناموسا وقت مارو نگیرید با این شعار و چرت و پرتاتون، گرونی الان مسببینش معلومه کدوم حزب بود دقیقا همفکرای الان اختشاشگرا که غش میکردن بغل امریکا و شرکا، برجام خوب نیست و نبوده اما عزیزانی که میگید اگه بده چرا میرید دنبالش باید بگم به عقل نداشتت رجوع کن متاسفانه برجام ضامن نارنجک شده برای ما ازش خارج بشیم به غرب فرصت میدیم جهت یکدست شدن علیه ملت و کشور عزیزمون ایران تا وقتی نبود مسئولیتی هم نبود عزیزان دل، خدا رهبر عزیزمونو حفظ کنه بارها راهو نشون داد به دولت و تیم مذاکره کننده وقت اما کسی که خودشو به خواب بزنه بیدار بشو نیست
Iran (Islamic Republic of)
mbb
۱۵:۱۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
دلبندم اختشاتش غلطه درستش اغتشاشه!
Iran (Islamic Republic of)
مبارز - شیرین ابوعاقله
۰۴:۰۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
سپاس از گفتار نویسنده ی متن بالا
مهم نیست اغتشاش را با غلط املایی نوشتی ، چون اغت شاش گر ، هیچ ارزشی ندارد جز برای اعدام شدن. مهم بصیرت است که داری و به خاطرش شکر گذار خداوند باش.
اینکه گاهی مواقع ، اراجیف ، چرندیات و حجویات 2 سه انگل حرامی منتشر می شود این نکته را در ذهن متبادر می سازد که احتمالا در همه جا دستیار و نفوذی دارند. البته نگران نباش تعدادی شناسایی و باقی در تور سربازان گمنام امام زمان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
من بعنوان یک خیر خواه به کسانی که در جریانات اخیر دچار اشتباه شدند و لغزیدند برادرانه توصیه می کنم که هنوز فرصت کاملا از دست نرفته و فرصت توبه و جبران هست این فرصت را از دست ندهند تا روزی برسد که پشیمانی سودی نداشته باشد و اگر علنی هم نمی کنند و سنگین است براشون در خلوت خود پیش خدای خود توبه کرده طلب مغفرت کنند بدانند که خدای بزرگ خیلی مهربانتر از این حرفاست که بنده ای توبه و استغفار کند و او را نبخشد دوستان عزیز این دنیا صاحب عادل و قادری دارد که ظلم بر بندگانش را بر نمی تابد، خدای موسی، خدای عیسی، خدای محمد که می تواند قدرتمند ترین ظالمان را با تمام اعوان و انصارش مثل فرعون در چشم به هم زدی نابود کند نباید به مهلت های خدا مغرور شد
من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم / تو خواه پند گیری و خواه ملال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر اغتشاشگر و اغتشاش، خواب ببینید این نظام بره، اونی که میره شما هستید اونم در قبر، ما مردم به خاطر حفظ امنیت کشور از این نظام همیشه دفاع خواهیم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
با شدت با اغتشاشات برخورد کنید اجازه ندید دشمن غلطی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
از امروز وطن پرستان واقعی آنهایی هستند و بودند که با وجود سختی صبور بودند و جان خود را فدای بلندی نام این اب و خاک کردند و جان خود را برای آبادیش فدا میکنند نه آنهایی که آنچه بدخواهان میخواستند را دو دستی تقدیمشان کردند یعنی در واقع خودفروشی و ناموس فروشی کردند
امریکا با تین نادانهای خودی برد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
یقینا و صد در صد همه مردم ایران و غربگداها بازنده و تنها دشمنان ایران و امریکا و غرب خوشحال شدند و بر تحریمها افزودند و خود ناقض حقوق بشر و ایران را متهم کردند و بدون ریالی هزینه ایرانیان را به جان هم انداختند و تروریست صفتها و تروریستهای داعشی و داعشی صفت نیز تا توانستند از آب گل آلود مظلوم شکار کردند
آنهم کورکورانه و حمله ناجوانمردانه ،گروهی ،شمشیر و تیر از پشت سر و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دوست عزیز مردم ایران خسارت دیده اند ولی بازنده نیستند اتفاقا برنده واقعی مردم ایرانند و آینده این حقیقت را ثابت خواهد کرد همانگونه که برنده واقعی تاریخ اسلام امام علی و امام حسین و سایر اهلبیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین هستند
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۰۶:۲۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
والبته زخمی سر بلند بحرانها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
عریز اینهمه تحریم و آشوب نشانه فرهنگ بالا نیست نشانه ضعف و خسارت و زیان است و برنده دشمنان ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جمهوری اسلامی ایران پیروز است منافقین کف رو آب هستند لعنت خدا بر منافقین و آمریکا و ایادی مزدورشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
آقای ٠۸:۵۶ از نوشته ات معلومه چقدر سواد و فرهنگ داری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
گل به خودی یعنی همین یعنی عدهایی نادان همسو با تروربستها و براندازان شوند یعنی نادانهایی که فکر میکنند با آشوب کشور خود را آباد کردند!!!!!!!
امان از دست نادانهای خودی و امان از دست تروریستهای فرصت طلب و تجزیه طلبان فرصت طلب و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
ای اغتشاشگر بی اصل و نسب وای بر شما در روزی که حکم جهاد عمومی صادر شود ما حمایت کنندگان و یاری کنندگان دین خدا منتظر آن روز هستیم که جز شهادت در راه اعتلای دین خداوند راه دیگری را انتخاب نخواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
حوادث سال ۱۴٠۱ و جنایات مزدوران اسرائیل و منافقین و تجزیه طلب ها و وادادگی بعضی سلبریتی ها و انسانهای خود باخته به بدی در تاریخ ماندگار شد اما باید صحنه های آن مثل صحنه شهادت شهید عجمیان و شهید علی وردی، عمامه پرانی ها و آتش زدن مساجد ووو مستند سازی شده و چهره واقعی عاملان و آمران آنها برای آیندگان تبیین شود تا گذشت زمان حقایق را وارونه نسازد هر چند خداوند قادر متعال نخواهد گذاشت چنین اتفاقی بیافتد و سنت الهی اینگونه بوده که همیشه منافقین و مزورین و ظالمان را رسوا نموده و در تاریخ هیچ ظالم و منافقی را نخواهید یافت که نام نیکی از او باقی باشد ، حقا که تعز من تشائ تزل من تشائ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
به نظرتون شکست ایران از انگلیس تقصیر آمریکا بود یا شکست ایران از آمریکا تقصیر انگلیس ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خواهشا عکس همین مهسا امینی حذف کنید حالم داره بهم میخوره از اینتصویر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
همین الان تو کشور انگلیس به دلیل گرونی و حقوق کم اعتصابات سراسری و عمومی شده از راننده آمبولانس ها گرفته تا پرستارا و... اونوقت دولت انگلیس میگه گرونی تقصیر روسیه ست که جنگ اوکراین راه انداخته. بعد یه سری میان برای مسخره میگن هرچی میشه میندازن گردن آمریکا. توهم توطئه دارن و از این حرفا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
در شهرک بوعلی در منطقه2تهران، اغتشاشگران هر شب مردم را به جنگ و وضعیت قرمز تهدید می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
عمرمون تموم شد فقط امیدمون به فردا بود که هرگز نیومد چرا این وضعیت تموم نمیشه همش حرف بهون که آمریکا دشمن اگه آمریکا هیچی نیست چرا ۸۰ میلیون ایرانی کمر نمیتونن صاف کنن چرا بعصی ها دارن خود شیرینی میکنن
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
جوونا توروخدا نرید اعتراض آخه ۳ ماهه چقد مردم غمگین وناراحت شدن ب ولا ایی راهش نیس چقد جوون از دس دادیم دولت باید ی راه حل بهتر پیدا کنه جوونا هم جوونن خام وبی تجربه همه زیر ۳۰ سال تورو قران نرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جوون جاهل یعنی همین دیوونه های از خدا بیخبر اغتشاشگر
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۱:۰۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیسی و مسئولین مملکت چرا کاری برای اشتغال و بیکاری نمیکنید بیکاریم بیکار
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۱۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
1. جناب رییسی اینجا نیست و اینقدر مشکلات براش درست شده که ...
2. هشت سال پیش (دوره ی نکبت بار تاریخ ایران) چرا صدا از کسی در نیامد؟ زبان های دراز کجا مخفی شده بود؟
3. بسیار واضحه که بیکاری و البته بی عار و بیمار ... و کاملا مشخصه کی هستی (همون معتاد همیشگی)
4. کار هست ، کارکن نیست. کسی که دنبال روزی و درآمد حلال باشه ، کار فراوان ست. ولی برای تنه لش های مفت خور پر مدعا ، همیشه بهانه فراوان تره. و همین سوژه این یارو معتاد عوضی میشه که برای خرج موادش ، شده مزدور منافق های پیر پوسیده ی آلبانی
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۰۶:۲۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
مگه شماها اغتشاشگران میزارید که مسئولین به کاراشون برسن؟هر روز یه فتنه جدید ویه الفه سنک
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۷:۲۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
دادش بنده به عنوان یه کارگر با 20 سال سابقه کار میگم هیچ دولتی به اندازه این دولت نتونست شغل راه اندازی کنه...اکثر کارخانه ها و شرکتها راه اندازی شدند...یه سر به یزد بزنید حتما نیروی کار برای کار نیست اینقدر اگهی اشتغال همه جا زدند ولی نیروی کار به سختی گیر میاد...
خدا لعنت کنه دولت قبل که باعث توقف چرخ تولید شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر اغتشاشگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر نجومی بگیر مرگ بر رانت و پارتی در استخدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر تروریست
مرگ بر اغتشاشگر
مرگ بر جانیهایی که آرامش مردم را نشانه گرفتند
مرگ بر غربگداهای مزدور
مرگ بر داعشی ها و داعشی صفتان تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... متاسفانه 100 درصد فقط دولت حسن روحانی مقصر بوده است.
ایران هم نباید با آژانس همکاری کند متاسفانه دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است ولی اما آژانس متاسفانه تاکنون ایران را در توافق هسته ای، برجام و... متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
سوال اینجاست که رافائل گروسی بی ادب رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چرا با بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ مشکل ندارد و فقط با افزایش اورانیوم ۶۰ درصد ایران مشکل دارد شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا با ایران قوی مشکل داره نه فقط با جمهوری اسلامی ... با هر کشوری که مذاکره کرد و باج گرفت و قدرت اون کشور را گرفت بعد اون کشور را نابود میکنه،ذات آمریکا اینه،قلدر و زورگو و ظالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
لعنت خدا بر آمریکا و کسانی که سربلندی ایران بزرگ را نمی خواهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
جالبه نظر وطن فروشا و اختشاش گرا هم تایید میشه!! و جالبتر اینکه سر جمع دو سه نفرن که دارن رگباری پیام میدن ضد ایران انقلاب مردم و پیر مرد پیر زنای البانی هم لایک و دیس لابک میکنن! و تهشم میچسبونن به اسم مردم !! ایران نزدیک نود میلیون جمعیت داره نه دویست سیصد هزار نفر اختشاشگر پس خدایی ماره به خنده و خودتونو به دردسر نندازید وقت ما هم نگیرید ، گرونی همه جا هست برو شکر من تو سرما رکابی میپوشی تو خونه نه کاپشن و روشن کردن چراغ ذغالی برو شکر گذار باش و لعنتتم بفرست برای اون حزبی که بیش از سی سال ایران دستش بود ولی دلش با امریکا و شرکاش بود و بدبختی الان ایران بخاطر بی برنامه بودن اون حزب وطن فروش و خائن هستش یادتونه دولت دهم دلارو ۳۰۰۰ هزار تحویل داد اما دولت سیزدهم سی هزار تحویل گرفت :)) حالا پیدا کن پرتقال فروش را ناموسا وقت مارو نگیرید با این شعار و چرت و پرتاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
انشاالله دامن خودشان را میگیره
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
شما که مخالف برجام بودید و به روحانی حمله میکردید که چرا دنبال مذاکرست حالا چطور شد؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا اکبرنیا
۲۱:۰۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
چه برجامی عمو؟؟؟بعد اون همه کشو قوس برجامی بسته شد که نه تنها خیلی از تحریمها دراون برداشته نشد بلکه حتی از اعتباری هم برخوردار نبود که با عهد شکنی آمریکای کثیف هیچ یک از طرفهای دیگر ککشم نگزید.از کدوم برجام صحبت میکنی؟برجام اگه برجام بود به این راحتی زیر پا گذاشته نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۱۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
چون دولت روحانی به هر قیمتی راضی به مذاکره بود بدون گرفتن ضمانت با داشتن گزینه ماشه
با بتن ریختن به تاسیسات هسته‌ای

ولی مذاکرات دولت جدید بدون باج دادن و با قصد گرفتن ضمانت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
هرچی میشه میندازین گردن امریکا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
نکه نیست؟؟امثال شما کی میخوان از خواب بیدار شن؟واقعا این همه دشمنی تا به حال واقعا تاثیری در وضعیت ما نداشته؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
از نظر مزدوران و منافقین آمریکا خوبه.توقعی از شما خائنین نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
خواهشن نگین مرگ برامدیکا اگر به تحقق برسه تمامی مسئولین ودوسداران وحامیان انقلاب درامریکا خدایی نکرده اتفاقی براشون میفته پایهای نظام متزلزل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اگه بگم مرگ بر آمریکا منتشر میکنید سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
"سپاسگزار"باش، و نه "سپاسگذار"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اینم انداختین گردن امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بیاین کمی فکر کنیم .چرا در بحبوحه ی بازسازی جاده ابریشم وکوریدور شمال جنوب که جایگزین مسیر دریایی تجارت آسیا واروپا است واین مسیر چند ماهه با هزینه ها وخطرات فراوان از جمله دزدان دریایی تلف شدن و طوفان ها و...به یک گذرگاه زمینی و میان کشوری امن تبدیل خواهد کرد انهم با هزینه ای کمتر از نصف هزینه قبل و زمانی چند روزه ومزایای فراوان دیگر..؛یک شبه کل این مسیر درگیر ناامنی وهرج ومرج میشود از پاکستان وافغانستان تا ایران و آذربایجان و دقیقا شهر های ایران که گذرگاه تجارت خواهند بود مثل کردستان سیستان همدان تبریز اردبیل آذربایجان بیشتر بولد شدن این همه تطابق زمانی ومکانی عجیب بلکه غیر معمولی وشک بر انگیز است .با این وجود کدام تاجر عاقلی است که سرمایه ی خود را درون این هرج ومرج (به گفته رسانه ها وبزرگ نمایی آنها)خواهد فرستاد؟!؟؟؟؟
#جهاد تبیین
Iran (Islamic Republic of)
رضا اکبرنیا
۲۱:۰۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
نه شما خون خودتو کثیف نکن،آمریکا با این همه دشمنی آشکار کاملا بی تقصیره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
انقدر میندازیم گردن امریکا، تا گردنش بشکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
گردن امریکا هست اگه چشماتو باز کنی مگه اینکه بخواهیم خودمون رو گول بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
کسی گردن آمریکا ننداخته است چون گردن آمریکا بوده هست و خواهد بود و خو علنی اعلام و افتخار می کنند که قانون را می تراشند دور می زنند ، زیر پا می گذارند و کسی هم نیست مقابلشان ایستادگی کند - مرگ بر منافقانی که فقط به هوای فضولات اخلاقی غرب تنفس و زندگی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
دوست عزیز 19:23 تحلیل بسار جالبی کردید تا به حال از این زاویه به این موضوع فکر نکرده بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
ما باید توان سلاح هسته ای داشته باشیم و چناچه به این توان رسیدیم هر موقع میلمان کشید از برجام خارج می شویم و البته ابراز تاسف برای دول آویزان به دم آمریکا هم خواهیم کرد
(منافقان کذاب) آمریکایی‌ها رویکرد دوگانه‌ای دارند. آیا سازمان ملل یا دیوان لاهه نمی تواند در مورد اینگونه نفاق و دخالت در امور داخلی و ایجاد اغتشاش رای لازم الاجرایی در دفاع از حقوق ملت ها صادر کند ؟ در عیر این صورت باید گفت : سلام فرمانده سید علی دهه نودی هاشو فرا خوانده
دو حزب آمریکا و حتی هر حزب در درون خود یک درک واحدی نسبت به مواجه با ایران نداشتند اما به کمک اغتشاشگران به وحدت رویه برای ادامه تحریم و فشار بیشتر نسبت به ایران رسیدند.
نباید فراموش کنیم که آمریکا تنها در صورتی در مذاکرات ناچار به امتیاز دادن خواهد شد که با سد محکم ما مواجه باشد. و اگر آنان پرورش موریانه برای فرسایش ایران ایجاد کرده اند ایران باید با قدرت سم آن را تولید و استفاده کند و سعی کنیم شکاف بین آنان را عمیق تر کنیم . با اتحاد ما آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دبیر شورای امنیت ملی را عوض کنید گویا لیاقت و شایستگی چندانی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
هرکسی بیاید غلام حلقه بگوش غرب خواهد بود چون سازمان ملل ساخته دول پیروز در جنگ جهانی است نه بر آمده از رای و نظر همه ملل
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۷:۰۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
وای به روزی که خامنه ایی حکم جهادم دهد ارتش و تروریستهای دنیا نتوانند که جوابم دهد
گویا حالا پهپادها و موشکها ی ارتش و سپاه باید نیم نگاهی هم به تروریستهای داخل داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بخدا قسم که آن زمان از اهل کوفه هم بدتر میشی
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۲۱:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مگه مثل تو ترسوییم ،دوستدار ایران و اسلام چرا باید ترسی داشته باشه ،غربگدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جناب 19: ترس برت داشت مردم کوفه اگر با امام خود همراه بودند تا به امروز نام ننگ آور خود را یدک نمی کشیدند شاید شما چنان نامی برای خود و نسل خود می خواهید که زبان زد و مورد لعن جهانیان شوید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
عجیب روزگاری شده
Netherlands
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
درد همینه که مشکل خودتان را به گردن دیگران میندازید آمریکا کارش دشمنی . شماها چه کار کردید که دل مردم را بدست میاوردید شماها هه میگید آمریکا هیچ غلطی نمیتوته بکنه پس تونسته به قول خودتان غلط کنه

باید ملت چی بگه که مسئولین صدای ما را بشنوند فقط بلدید مشکلات را وارونه جلوه بدهید و بگید کار دشمنه آحه لامصب ها چرا خودتان را زدید یه خواب ملت مشکل داره اختلاس داد و بیداد میکنه با چه زبانی شما بیدار میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
عزیز امریکا هنوزم هیچ غلطی نمی تواند بکنه این اراذل و اوباش دستنشانده و گوش به فرمان آمریکا و شرکا هستن وگرنه عددی نیستن خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
شما که توان شناختی دشمن را نداری پس اظهار نظر باطله نکن .
نامه تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دوست عزیز ۱۶:۵۵ اینکه گفته می شود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به این معنی نیست که نمی تواند ما را تحریم کند به این معنی است که نمی تواند ما را به زانو در آورد که نتوانسته و هر روز یک توطئه چیده از کودتا گرفته تا ۸سال جنگ تحمیلی و جریان منافقین و ترورها و تحریک تجزیه طلبی ها و اغتشاشات و جریان داعش ووووو نه تنها نتوانسته غلطی بکند بلکه روز به روز هم قوی تر شدیم که امروز جرات نزدیک شدن به ما را ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
بحث ایران مقتدر و پیشرفته هست .. لذا امریکا و اذنابش هیچ غلطی نمیتوانند بکنند و توی جاسوس هر دسته ای هستی هم هیچ غلطی نمیتوانید بکنید ..
ایرانی باید برگردد بهه اقتدار گذشته خودش
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۷:۳۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
دوست 16:55 شما حرص نخور...ما ترجیه میدیم اختلاس باشه...دزدی باشه...گرانی باشه اما نا امنی نباشه...افتاد؟؟؟
همین که شما بیداری بسه...تشریف ببر خارج از کشور خودتو اذیت نکن...
فکر کنم این دوستمون یجا میخواسته اختلاس کنه یا خلافی کنه نتونسته جو بیداری گرفته...متوهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
با زبان قمه و چاقو کشی ، با به آتش کشیدن جان و مال مردم با تعرض به مقدسات ، با راهبندان و تخریب امکانات عمومی ملت ، با برافراشتن پرچم بی ناموسی و خیانت به کشوری که از آن ارتزاق میکنیم ، با ترور و همدستی با مدافعان تروریسم بین الملل ، با دست دوستی به دشمنان قسم خورده این آب و خاک و فرهنگ و ملت بیدار خواهیم شد!!!!!!!!!!!!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۶:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
موضوع مرگ طبیعی فردی را بهانه قرار دادند و افتادند به جان کشور و مردم بی گناه و اموال ووو روزی در همین دنیا باید عقوبت شوند و خدا از آنها نخواهد گذشت سالها طولانی باید بگذرد تا آن حجم آسیب و زیان شاید جبران شود .
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اگ وضع مالیت خوبه یکم کمک دولت کن جبران خسارت شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه امریکارو که باعث شد مسئولین بیکفایت و رانتی دهه ها در سر پستها بدون داشتن کفایت و شایستگی دور دور کنن خدا لعنت کنه امریکارو که حقوقهای نجومی رو رقم زد خدا لعنت کنه امریکارو که منابع طبیعی رو با بیکفایتی نابود کرد خدا لعنت کنه امریکارو که مافیای خودرو،دام ، سکه وطلا و دلارو و...درست کرد خدا لعنت کنه امریکارو که آقازاده های شریف رو با پول بیت المال به دامن غرب پناه داده و.... امریکا تو شب راحت سرتو زمین میذاری بخوابی؟ تو به خدا و اون دنیا اعتقاد داری؟ خدا لعنتت کنه که با کلاه شرعی رباخواری میکنی اونهم از چه طریقی بانکها که پول تک تک مردم در اون هست و همه رو خواسته و ناخواسته به پول ربا آلوده کردی خدا لعنتت کنه که باعث شدی مسئولین سریف ما کاخ نشین شن و بیقانونی کنن و فقط قانون برای عوام باشه نه خواص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه که تمام اینهایی که گفتی همه از به حزب بودن و وابستگی دلی به همون امریکا بیش ف داشتن نه انقلاب و ملت بله اینجوریاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه همه مسببان مشکلات که دل در گرو غرب دارند و به ظاهر و بنفاق چیز دیگر می گویند چون به خارج می روند آن روی دیگرشان ظاهر می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
ساخت پتروشیمی ها در همه شهرهای ساحلی جنوب یقینا بیکاری را در این کشور نخواهد گذاشت ،امریکا و نوچه هایش همیشه در صدد ضربه به این کشور بودند و هستند این فرزندان تروریست ودرشان همان تروریست پرور آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
با لیزر و پهپاد به درک واصلشان کنید وطن فروشان تروریست را و امریکا و نوکرانش هم هیچ غلطی نمیتوانند بکنند
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۶:۱۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بابد یک مانور پهپادی بزرگ ضد تروریست و ضد اغتشاش و ضد درندگان بگذاریم تا تروریستهای داعشی صفت عیار و جایگاه خود را بفمهند
داعشیان مزدور غربگدا
و ای مگسان عرصه سیمرغ نه جولانگاه شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
جمع کن عمو منظورت از این دستگاه ها دقیقا چیه راستی کوئیک دویست و بیست میلیونی بدون قرعه کشی البته با ظرفیت محدود حتما بخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
منظور همونیه که تا ته شما رو سوزونده!!با وجود افراد کوته فکری مثل شما دراین کشور منتظر شروع دوران بردگی برای بیگانه هم باش گرانی که چیزی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
کشوری قوی است که همزمان تروریستهای داخلی و خارجی و پدران و مادران و اربابانشان را به سزای عملشان برساند
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۶:۰۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آخه مذاکره برای چی برای کی؟؟!!
مذاکره در صورت قبول نکردن شروط ایران اسلامی ارزشی ندارد رفع همه تحریمها و تضمین و پرداخت غرامت و خسارت و دیرکرد به ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
مذاکره برای تعویق سیاست ماشه ، برای اثبات حقانیت خود به جهانیان و کوته نظران داخلی که دل در گرو غرب دارند و شکم و چشم حریص بر سفره ایران دارند مذاکره برای دفاع از منافع حق مسلم ایران ، مذاکره برای پیشگیری از جنگ خانمان سوز در کشور ما ، مذاکره برای فرصت تصحیح درک مخالفان داخلی اقتدار ایران و تقویت سپر دفاعی جبهه مقاومت و اقتصاد ایران ، مذاکره برای بقا و حق زندگی امن و آرام و مرفه نسل های آینده ما ایرانیان در جنگل ساخته شده بوسیله انبار های اتمی دشمان مذاکره برای خروج ازظلم علنی بی سابقه ترین تحریم ها ، مذاکره برای اثبات وجود و عزت خود و حفظ استقلال و عدم سر سپردگی و حفظ کشور امام زمان (ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
باید بفکر شکار تروریستهای داخلی با پهپاد و موشک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
عکس اینو چرا گذاشتید خدایی حالمون دیگه بهم نزنید از این سایت! نظرات وطن فروش زیر نظرمم اصلا برام مهم نیست ولی برای اونایی که نظر میزارن حالا هر چرتی بگن قطعا نظر من براشون مهم بوده خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۵:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
با موشک و پهپاد بزنید پدرشون را دربیارید غلط کردند تروریستهای مزدور داعشی صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
این وسط بدبخت کسانی که آخرت خود را با پیروی جاهلانه از این شیاطین خراب می کنند که یکی از همین قربانیان خود خانم مهسا امینی است که معلوم نیست الان با چه عاقبتی روبرو شده است .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
به آمریکا چه ربطی داره.مردم از گرونی بدبخت شدن.هرچی میشه امریکا امریکا.مردم حقشون رو میخان.و باید باید حقشون رو بگیرن و میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مردم اتیش نمیزنن مردم بسیجی و پلیس نمیکشن مردم قرآن اتیش نمیزنن و... پس قبلا گفتن نظر بگو یه عده وطن فروش برهم زننده ارامش و امنیت و آسایش حق نداشتشونو طلب کردن به دستور اربابهای انور ابیشون بله باید نظرتو اینطوری مینوشتی خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
قانونی و مثل ادم‌ نه مثل حیوان درنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
عامل همه این مشکلات فقط آمریکا با تحریم هاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
از ابتدا هویدا بود که اون گور به گور شده هم جزو نقشه بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خدا شفا بده ، هنوز بعد 43 سال نمی دانید با چه جانور بد ذاتی درگیر هستیم و حتی مخ شما دانشمند را هم شستشو داده است. راستش را بگو با همن یک خط نوشته ، چند از آمریکا جونت دریافت می کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
yjcشماکه سانسورنظراتوخوب بلدید،این نظرواقعاقابل نشربود(گوربه گور)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
من نمی دونم چرا مزدورانی که لجنپراکنی می کنند همیشه با نام علی و حسن و حسین و محمد و مهدی ووو این کار را می کنند، مثلا می خواهید بگید که ایرانی و مسلمان و شیعه هستید ما که خوب شما را می شناسیم یا منافق آلبانی نشین هستید و یا فریب خورده آنها هستید و از آنها خط میگیرید یا یک مزدور و تجزیه طلب و شروری هستید که به دستور اربابان خود دنبال تخریب و تجزیه کشور عزیزمان هستید آقای مثلاً علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
همین آمریکایی که سنگش را به سینه میزنید و با مظلوم نمایی مبرایش می کنید با دفاع از حاکمان جور و فساد و با ایجاد حکومت اشغالگر و پیروی از سیاست های انگل لیس کل منطقه را به انبار باروت بدل کرده و صد ها پایگاه دور کشور ما ایجاد کرده و به آشوب کشیده و همین آمریکا جون شما ملت ما را تحت بی سابقه ترین تحریم ها قرار داده است حتی تحریم داروی بیماران صعب العلاج را ، شما که خیلی زرنگ و حق طلب هستید حقتان را از عوامل اصلی و جهانخوار بگیرید ، اما متاسفانه شما حتی دشمن و شیطان بزرگ را نمی بینید و نمی شناسید و به دنبال پرتقال فروش هستید ؟ لطفا کمی دقت تا هرگز لوله تفنگ را به سوی قلب خود نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اگر بجای شفافیت دروغ تحویل مردم نمیدادید کسی شلوغ نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
چه شفافیتی؟مرگ یک دختر کومله ای مریض که خودش بیماربوده شفاف سازی نداده معلومه کاردشمنه این همه دختربازداشت کردن قبلش چرااینطوری نشد میخاستن امنیت ایران را بهم بریزن ؟ماهم ناراحتم ازگرونی وتورم‌ ولی راهش اغتشاش وضرر رساندن به اموال مردم نیست.درضمن اوضاع خارجه بهترازایران نیست دیگه نشانه های اخرالزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
حالا هم شلوغ کردنها عوارضی دارند که گریبان خود نادانتان را میگیرد غربگداهای مزدور و وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
می خواهید تمام اسرار حکومتی و نظامی و اقتصادی و سیاسی را بریزیم رو دایره که شما و اربابانت راضی بشن و مانند لیبی جزقالت کنند؟ حال که شلوغ کردید به چه چیز رسیدید؟ دلار و طلا ارزان شد؟ تحریم ها رفع شد ؟ کشور رشد کرد؟ دشمنی دشمنان قسم خورده تمام شد؟ بورس رونق یافت؟ کالا ها ارزان شدند؟ دوستی و اتحاد که عامل دوام و بقا و توسعه جامعه است بیشتر شد؟ آهنگ تجزیه طلبی کاسته شد؟ کله و کلاه خود را قاضی کنید ، ما که فقط بعد منفی را دیدیم ، شما نکات مثبت را بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۳۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خواهشا ترتیبی داده بشه که همه اغتشاشگران به صورت مادامالعمر ممنوع خروج گردند ...با این ترفند کلا جلوی اعتشاشات در آینده با وعده خروج و اقامت در کشورهای خارجی از این ادمهای وطن فروش گرفته میشه...و همچنین آب سرد بر روی شبکه های دشمن ریخته میشه تا با وعده اقامت جوونهای کشور رو فریب ندهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
ول کن بابا این وحشیها را برا چی میخوای تو کشور نگه داری جاشون همون باغ وحشهای خارجیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اکثرا دل خوشی از وضعیت مملکت ندارند اما بازی خوردن توسط روباه پیر انگلیس و امریکا درد آوره
قتل دختر زیبای کرد
تجاوز به دختری در سیستان
قتل کودک عربی در خوزستان
بنظر مشکوک و حساب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
عزیز اینا چیه پشت سر هم گفتی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
همه حساب شده بود شک نکن مزدوران وطن فروش دنبال هر دروغ و بهانه ایی هستند گویا تجزیه طلبان داعشی صفت را با پهپاد و موشک باید هدف قرار داد
دویست بیگناه از مردم را کی شهید کرد و کشت و چرا ؟!
پس تروریستها منتظر خون های به ناحق ریخته باشند
در مزدوری و گاگولی خودت هم شک نکن غربگدای پست فطرت دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دختر کرد خودش مرد و چندان هم زیبا نبود اینقدر جوان زیبا و رعنا را ندیدی که چگونه داعشی صفتان و تروریست ها از پشت سر به انها شمشیر و تیر زدند ،همچنین تجاوز دروغین دختر بلوچ و قتل دروغین کودک عرب این بهانه تروریستهاست که بعضا زمینه تجزیه طلبی هم داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بله درست می فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
منظور اینه که همه انتخاب شده و صحنه سازی بود و انجام هر سه جنایت هم بعید نیست توسط عوامل نفودی انجام شده باشه
کبریتی بود که موساد و سیا بر احساسات مردم کشیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
چون اعتراضات سراسریه اسکول هر نقطه ای که ببینی همین اتفاقات هست اون توپی که رفت تو دروازه ایران اونم مشکوکه اون تهویه هوای ورزشگاه اسراییل نفوذ کرده بود توپو فوت کردن سمت دروازه ایران
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۲۲:۳۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خود شون بازبان خودشون گفتند که مرگ مهسا بهونه نبوده بلکه جرقه بوده، این یعنی چی؟یعنی اینکه ازقبل سناریو چیده شده بوده برای آشوب وبه طبع امتیاز گیری از ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
جمع کنید آمریکا آمریکا نکنید مردم خودشون هستند و خوب می‌فهمند کی آمریکاست که دشمنه. گند زده اید به مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
شما راست می گویید آمریکا فقط شیطانی است که ضعیف النفسها و ضعیف العقلها را وسوسه می کند و آموزش می دهد مردم شما هستید با 200 یا 300 هزار نفر در کشور
نه 85 میلیونی که پای انقلاب و جنگ و مشکلات برای حفظ استقلال و آرمانهای خود ایستاده اند و در 13 آبان و در 22بهمن ماه و روز قدس و سایر مراسم به خیابان ها میریزند و در رای گیری های متعدد شرکت می کنند برای تکریم شهید و راه شهادت میلیون ها تشیع کننده از زیر بار خروارها تحریم های آمریکا ی مظلوم و معصوم و بری از گناه عزیز تر از جان شما سر بر می آورند حالا گندهای تن و زنگ مغزت را پاک کن. وسلام نامه تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
توهم توطئه ول کن اینا نیست
Iran (Islamic Republic of)
جوان ایرانی
۱۳:۴۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
حاجی اصلاً همه اینا به کنار تو قیمت دلار رو بچسب که چرا اینقدر بالاست
Germany
امیر
۱۳:۴۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بهش میگن فرار رو به جلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جان چه لذتی دارد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بهمن سالاري كچايي
۱۳:۳۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
شيطان بزرگ (امريكا)اين دفع فكر ميكنم درس ميگري.مردوم ايران بايستي هوشيار باشن گول اين شياطين نخورن .بايستي ايران قويي داشته باشيم ❤️❤️❤️❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
چقدر این دختره شر بوده
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۲۲:۳۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
به قول بعضی کاربرها خخخخخخ.... مرده اش هم دست از سرمون بر نمیداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
مرحومه شر نبود اما شما با همین پیام شر و دو دسته گی ایجاد می کنید و شیطان مجسم می شوید تا آتش تجزیه طلبی شعله ور تر گردد! پناه میبرم به خدا از شر شیطان مجسم
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۴:۱۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
مرحومه ی ملعونه ، مهسا امینی ، عامل انتحاری کوموله
چه اسم نکبت باری ، کو موله خخخخخخخخخخخ
بعد از موشک باران سپاه ، همه رفتند تو لوله خخخخخخخخخخخخخخ
کو لوله خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
ان شاء الله خداوند در برجام نیز ایران را پیروز کند و دهان استکبار به خاک ساییده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
تو کشوری به بنام ایران اگر تیمش به انگلیس ببازه کار دشمنه تورم و گرانی باشه کار دشمنه متروپل بریزه کار دشمنه زلزله بیاد کلی خسارت به مردم وارد بشه خانه نو ساخت مسکن مهر فرو بریزن کار دشمنه و... هر چی بدی است کار دشمن است
در مقابل هر خوبی است از مسئولین زحمت کش است اونا خطا نمی کنند اختلاس نمی کنند فساد تو اداره ها نیست و...
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۲۲:۳۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مرد باش و مردانه حرف بزن چرا دروغ وشایعه پخش میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دزدی های ۹۲ هزار میلیاردی فولاد کار آمریکاست؟
چه کردین خوردن و بردن
۳ هزار میلیارد خاوری کار آنریکاست؟
مگر تو چنگتون نبود چرا آزادش کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خاوری که پیش دوست و عزیز شماست ، پس ببینید کی با اختلاس گران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
خاوری که نزد کانادا و آمریکا است که شما سنگش را به سینه میزنید و اگر کانادا و آمریکا راست می گویند لا اقل مال خاوری ها را برگردانند
دزدی های کلان همیشه در طول تاریخ و در تمامی بلاد بوده است چون شیطان و حرص و آز در سراسر جهان وجود دارد لطفا نگاهی به سوابق در مقابل آینه وجدان خود بیندازید تا عرق شرم بر پیشانی خود ببینید و ادعای عصمت نکنید . راهکار آنکه نظارت وجدانی درونی و امنیت بیرونی را باید تقویت کرد نه تضعیف ، تا افتابه دزدها هم به رقم 93 میلیارد نرسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
تولید ثروت ملی از راههای داخلی جلوگیری ازفرار مالیات مبارزه با مفاسد اقتصادی وقاچاق کالا گرفتن عوارض ومالیات سنگین از خارج رونده و خروج هرز ازکشور و غیره وازراههای خارجی جذب گردشگر جذب سرمایه خارجی وفروش هرچه بیشتر نفت وگاز خام و غیرخام وهزینه جهت ساخت زیرساخاختها جاده ریل و مکانهای جذب گردشکر و حمایت ازتولید درجهت ارتقای کیفیت وصادرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
یعنی آمریکایی ها به مامورای ایرانی نفوذ کردن باعث کشته شدن مهسا بشن و بد رفتاری کنن؟؟؟
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
تمام زورتان را زدید تا بگویید مهسا را کشتند !!! تاییدیه پزشک قانونی ، سخنان پدر مهسا قبل فوت ، تاییدیه 40 متخصص پزشکی ، تاییدیه مجلس شورای اسلامی ، فیلم از لحظه مرگ مهسا ، خوشایند بودن موضوع برای دشمنان ایران و براندازان و تجزیه طلب ها ، القای هزاران دروغ و افشای آن دروغها ، آیا این همه دال بر دروغپردازی شما و طبیعی بودن مرگ مرحومه نمی باشد؟ چرا عرض و عزت خود میبری و جفا می داری و هم خانواده و قوم مرحومه را در چشم ملت بی قدر می کنید ؟ چرا موجبات عذاب مرحومه و ملت را فراهم می کنید ؟ آبشخور شما ها کجا است؟
Iran (Islamic Republic of)
نان
۱۳:۰۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
امان از این دژمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خوبه yjc خودت در مورد مسکن ملی تیتر گذاشتی مثال
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
فقر فساد گرونی ناکارامدی عدم مدیریت گرانی اجاره ..... نداشتن مسکن مناسب ..... من معترض هستم نه آمریکایی هستم نه اسرائیلی و نه هیچ گروه دیگه یه انسان عادی هستم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
یعنی اینقدر نادانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
یک انسان عادی که تلاشی ندارم و منتظرم تا هلو بیاید تو گلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
در سراسر جهان و تاریخ جهان این مشکلات بوده و خواهد بود حال باید جوهر انسانی خود را بروز دهید نه شیطنت کنید
بروکارکن مگو چیست کار که سرمایه جاودانیست کار
کار و درآمد حلال ننگ نیست بلکه پیامبر ما دست کارگر را می بوسد و می فشارد نه دست دزدان که باید قطع شود و نه دست تنبل ها را که باید داغ شود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دوستان سایبری که ناشناس ریختن تو صفحه دارن نظر میدن ،بدونن از کوچک ترین نشونه های بحق بودن نظام اینه که رسانه هاش نظرای مختلفو نشر میدن نه مثل سایت بی بی سی و سعودی نشرال که مثل سرمایه گذارانشون حتی امکان کامنت گذاشتنو و نظرهایی رو تو سایتاشون نذاشتن با اینکه میتونستن نظراتو ویرایش شده بزارن.اما چون نظرات منفیشون زیاده دیگه صرف نمیکنه یه نفرو بزارن اونارو فیلتر کنه.
حالا بماند که منافقین سایبری حتی اجازه داشتن نظر تو ذهنشونم ندارن و هر هفته باید تا خوابایی رو که دیدن بنویسن و تحویل ارشدشون بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
شما که میدونید چرا میروید مذاکرات.ضمنا مردم از فشار اقتصادی و گرانی به ستوه امده اند حرف حق را بزنید.خود رییسی دارد خواهش میکند برای احیای برجام بسه آقا .ملت گوششان پر است از این حرفها کلک جدید سوار کنید اینها قدیمی شده خرمالو...هههههههههه.خندیدیمممممممممم.
شفتالووووووو.گوردالووووووووووو.البالوووووووو.چاییدیییییییددددد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
قرار بود برجام رو اتش بزنید که پس چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
برجام را ترامپ آتش زد حال چه چیز را آتش بزنند؟ اکنون بایدن با شعار رفع تحریم و احیایی برجام بر کرسی قدرت نشسته است ولی با همان طناب فرسوده افزایش تحریم ها می خواهد مردم و مقامات ایران را به جان هم اندازد تا برجام جدیدی احیا شود و با مفاد جدید سعی در نابودی علم و تکنولوژی و اقتصاد ایران دارد حال برای جلوگیری از تداوم و ازدیاد تحریم ، جنگ ، تفرقه ، اغتشاش ، ادامه تلاش علمی و اقتدار و بقای ایران و تفهیم جهانیان بر حقانیت ایران و ملل جهان سعی بر تفاهمی عادلانه داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
چهل و سه ساله هرچی بلا بر سر این مملکت ومردم مظلوم آمده مقصر آمریکاست ، خودتان چه گلی زدید به سر مردم که به نان شب محتاجند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بیشتر مردم طرفدار جمهوریت و اسلام و ایران عزیز هستن. که اگه نبودن خیلی وقت پیش جمهوری اسلامی ایران نبود. چرا؟ چون این مردم اینقدر قدرت دارن که تونستن حکومت پهلوی که پشتوانش آمریکا و اروپا و... بود رو با پس گردنی بندازن بیرون، تو این راه هم هزاران شهید دادن و نترسیدن مردم. حالا حکومت جمهوری اسلامی آمریکا رو پشتوانه داره یا اروپا رو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
این ملت با شعور و مقتدر و حق طلب بارها آمریکا و اروپا را شکست دادند نابودی پهلوی ، تسخیر لانه جاسوسی ، شکست تجزیه طلبان و منافقین وابسته ، شکست داعش و حفظ حاکمیت و یکپارچگی سوریه ، ایجاد جبهه مقاومت ، زدن پایگاه عین الاسد ، اسارت سربازان آمریکایی در خلیج همیشه فارس ، اخراج آمریکا از افغانستان و تضعیف آنان در منطقه ، ، دفاع از مظلومان یمن ، زدن آرامکو ، شکست چند باره آشوبگران ، تداوم رشد علمی و صنایع با وجود تحریم های بی سابقه و . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دولت ومسئوولین نبایس درگیر جنگ داخلی میشد بایس مشکلات حل میکرد دولت با دستگیری هزاران جوون آتیشو شعله ورتر میکنه ایی سیاست غلط ۳ ماهه اینترنت قطع شده اوضاع بدتر شده ک ... الان ک مردم آروم شدن دولتم باید کوتاه بیا
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۰۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
با جایگزین شدن عراق و ونزوئلا در بازار انرژی جهانی دیگه عمرا نیازی به ما داشته باشن.فقط فرصت سوزی کردیم
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
برو بابا خودتون مذاکراتتون کلیه اقلام مال داخل وتولید داخل ک هزار برابر شده
Germany
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
کل مطلب دراین خلاصه کنیم ایران همیشه سربلند خواهد ماند اگر تمام ابرقدرتها هم بخواهند ایران محکم خواهد ایستاد فقط اقتصاد رو باید زودتر سامان داد مردم گناه دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مذاکراتو که خودتون تو دوره روحانی مخالفش بودید حالا عزیز شد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
وای جی سی هیچ لزومی نداره سر هر مساله ای عکس این دختر را بذاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اره هرکی برای گرفتن حقش حرف بزنه با آمریکاست شما درست میفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خب برو حقت رو بگیر. این وسط بی حجابی چی میگه ؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۵۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
کدام حق؟ بی حجابی؟دیگران را کشتن؟گفتید امنیتی ها شمارا میکشند و بیشتر از دوماه است که شماها دارین با ضد انقلاب یکی میشین و مردم و امنیتی ها را میکشین.بعد خیلی ببخشید چرت و پرت هم میگین که ما اعتراض داریم. شماهاییکه اگر عقل در آن سر پوکتان بود تا الآن باید میفهمیدید که موضوع این اغتشاشات طرفداری از مردم نیست. اگر ذهن شسته شما درک داشت که وقتی اعتراضتان به اغتشاش و یا به برهنگی فرهنگی عقلی و بدنی دارد می انجامد کمی از ضد انقلاب فاصله میگرفتید. آنجا که به مردم شاهچراغ،ایذه و تهران وکرج و مشهدو اصفهان حمله میکنند و یکی از داعش بوده و یکی از کومله ها بوده و دیگری ضد انقلاب بودند و جنگ داخلی راه انداختند باید تمامش میکردید. شماهاییکه تا الآن یک مهر انتخابات در شناسنامه خود ندارید چطور ادعای حق میکنید.بروید گمشید خارج از کشور به هر خراب شده ای که میخواهید .کسی جلوی تن لشتان را نگرفته.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۴۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
حرف زدن با اسلحه کشیدن فرق داره عزیز دل بابا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
گرفتن حق مثل بچه ادم و با گفتگو نه همانند حیوان درنده اینها تروریست بودند نفهم بفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
از کی تاحالا مردم اتیش زدنو یاد گرفتن یا کشتن پلیس و خسارت به جان و مال مردم و از بین بردن ارامش و اسایش امنیت یاد گرفتن اونم به عنوان گرفتن حق خخخخخخخخ این تیمه گرفتن حقت تو کلی نظر هست معلومه یه تنه این سایتو کنترات برداشتی برای نظر دادن موندم چرا تایید میشه خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اولا حق اونه که با دسترنج خودت باشد نه مفتخوری یا حداقل خوش فکر و خوش اندیشه باشی
و گرنه در مفت خوری و پر ادعا بودن و به ناحق طلبکار بودن اکثریت این اغتشاشکران و تجزیه طلبان شک نکن
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاهر
۱۷:۰۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
حرف زدن با آدم کشتن و آتش زدن فرق می کند ، این را بفهم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اولا حقت را شفاف و منطقی درخواست کن نه با آشوب و اغتشاش که نه تنها به حقت نخواهی رسید بلکه چندین برابر ضرر خواهیم کرد ، دوما حق گفتن وخواستن اگر مستقیم هم به نفع آمریکا نباشد غیر مستقیم به سود آمریکا است پس آشوبگران اگر مستقیم با آمریکا نباشند غیر مستقیم آب در آسیاب آمریکا می ریزند کافی است حاصل جمع 2+2 را بدانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
حقشه! وقتی سردسته کومله روز اول میگه ما خودمون توی این اغتشاشات دخیل بودیم، عبدالله مهتدی و جماعت دموکرات آدم کش گله ای ریختن واسه برنامه ریزی، با هم توافق کردند این جماعت های تروریست! چرا توافق کردن؟ چون ارباب آمریکایی شون بهشون گفته بود اگه باهم توافق نکنید من هم به شما کمک نمی کنم! بعد تو میای اینجا سرتو کردی زیر برف از چی حرف میزنی! شب و روز بی بی سی، منوتو، اینترنشال و سلبریتی ای خودپرست مرفه مفت خور شده لیدرتون، پورن استارها و قماربازها و تروریست ها شدن لیدرتون، اونوقت داری میگی ما نایسیم؟!؟! چی شد زنده باد مخالف من! دین من انسانیت! شماها هرکی باهاتون مخالف باشه چه بدحجاب، چه باحجاب، چه شیعه، چه سنی، چه هر مذهبی حتی بی دین هر کی با شما مخالف باشه به شدیدترین وضع ممکن اگه دستتون برسه سلاخی هم می کنید که این چند روز نشون هم دادید یه عده مسخ شده بدبخت هم شدن سیاه لشکر رسانه های تروریستی و دنبال این تروریست ها داخلی راه افتادن، شدن جاده صاف کن تروریست ها تا این تروریست ها راحت تر هر غلطی خواستند انجام بدن! یه سوال چرا سال 96، 97 که ثانیه ای دلار می رفت بالا -حرف های جهانگیری روحانی که یادته قبل از رای جمع کردن- خبری از این بازی های امرزوتون نبود! ببین کارفرمای این جریان آمریکا، اسرائیل، سعودی، تروریست ها، جماعت رجوی، کومله، جماعت لیبرال مسلک داخلی غرب پرست به همراه الدنگ ها و عروسک های سلبریتی شون، آخه خودت خجالت نمی کشی یک مثل اون مصی علیینژاد رو به عنوان رهبرتون معرفی کردن! فرچه دشوری میذاشتن شرفش بیشتر از این لجن بود! رسما تجزیه طلب ها شدن رهبرتانون؛ ببین این ملت با رای دادن کشورشون رو درست می کنن! رای درست، این ساده انگاری ها هم که میگه رای تاثیر نداره بنداز دور! رای اگه تاثیر نداشت نماینده های مجلس موقع رای جمع کردن جلوی تک تک مردم تا کمر خم نمی شدن، طرف تا دیروز تو رو نمی شناخت موقع رای جمع کردن میاد به پابوسیت!! اگه رای تاثیر نداشت اون سلبریتی های عوضی خودشون رو جر نمی دادن برای روحانی تا 1400! اون ها خوش خوشش مالیات ندادن اون ها فهمیدن قدرت رای چیه، ولی وقتی این دروغگوها سر ملت رو کلاه گذاشتن که بیچاره مردمی که حتی گفتن هوا نداریم اما هواتو داریم! معلوم شد روحانی هوای کیا رو داشت! بالشش رو با هواپیما براش بردن!!!!!!! آخرش چی شد؟ گفت من هیچ کاره ام؟!؟! بله هیچکاره بود که می تونست سلبریتی ها رو از مالیات معاف کنه البته بعلاوه لیست امید مجلسشون که با هم بسته بودن برای قانونی کردن این موارد! الان هم همون خبیث های لیبرال مسلک گفتن چون ما رو راه ندادید وضع اینجوری شد! سر حسن روحانی میگفتن چرا شورای نگهبان تاییدش کرده، وقتی که ردشون کردن میگن بازی خراب!! چندچندن با خودشون!؟! این جماعت لیبرال مسلک تکلیفش با خودش مشخصه فقط سر ملت رو کلاه میذارن! رئیسی یک سال نشده اومده میخوان ایران رو تجزیه کنن! بعدشم با تجاوز و آتش زدن خانه دیگران! با لخت کردن و کشتار وحشیانه نیروی امنیتی این سرزمین! داعشی وار آدم می کشن! همه چیز شما زوری است! دیکتاتور واقعی شما هستید که توی این دو ماه نشان دادید، شما هنوز به قدرت نرسیدید این قدر خوی وحشی گری و دیکتاتوری از خودتان نشان دادید بعد انتظار دارید مردم با شما همراهی کنند! رئیسی داره مثل بلدوزر کار میکنه ولی این روحانی و دارو دسته اصلاحاتی چنان خراب کردن این کشور رو برای پروژه ققنوسشون که باید حالا حالا بدوه این بنده خدا تا کثافت کاری های تنها یکی مثل آخوندی رو جمع کنه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
شما با سند و استدلال خلافش را بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
ظاهراً که موفق هم شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دیگه بای بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بای بای به خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خخخخخخ
خیلی خری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بله بای بای نروریستخای مزدور وطن فروش غربگدا
#بابای تروریست
#پهپاد
#موشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
بگو چرا قحطی پنبه دانه بوجود آمده است !!!!!!!!!!!!!!! خوش اشتها ها ی کوهاندار صحرا نورد موجبات تعطیلی کارخانه نساجی ما را فراهم کردند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
فعلا یکم با این حرف دل بسیجی ها و حزب الله هی ها خوش کن تا بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
باشه به همین خیال باش. سال ٨٨ هم به خیال نابودی اسلام بلند شدید و پرچم عزاداری امام حسین رو آتیش زدید. سال ٩۶ و ٩٨ هم یه غلطایی کردید و امسال هم ما مردم مومن و وطن دوست تو راهپیمایی ١٣ آبان تودهنی محکمی زدیمتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
افسارتون را نکشیدند گویا بد جور زنجیر پاره کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اونا نیاز به دلخوشی ندارن تو ابو بریز همونجا که میسوزه چرا جای دیگت میریزی خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۶:۵۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دل ما به الله خوش است و از همه دنیا هم هراس و باکی نداریم ترسوها شما مزدور غربید غربگداها ،اربابتان امریکاست،نانتان از اینجاست پارستان از اونجاست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بنده تا کنون نه در بسیج و نه انجمن اسلامی و هیچ نهادی عضو نبودم و فعالیت هم نداشتم ویم بازنشسته هستم ولی حدود یک ماه پیش رفتم بسیج سپاه و اعلام آمادگی مردم که هر خدمتی در توانم باشد برای دفاع از میهن پر برابر کفتار ها هستم ، که متاسفانه گفتند فعلا نیاز نیست نیرو ذخیره زیاد داریم ، خواستم فقط بگویم جانم را می دهم ولی اجازه تجزیه و تسلط بیگانه را نمی دهم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
از ۱۰ نفر ۹ نفر از شما بدش میاد باز انداختی گردن آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آشوبهای متری ،راهپیمایی کیلومتری دقت فرمودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
همون ی نفری ک میمونه گردن ت امثال توئه غرب گدا رو میشکونیم
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
احسنت دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
شما از طرف خودت حرف بزن
۹نفر از امثال خودتون؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۵۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اینقدر مطمئنی خب بروید از این کشور بیرون.کسی جلویتان را نگرفته .بروید همانجاییکه از هر 10نفرشان 9نفرشان دوستشان دارند.وشما هم یکیشون باش بشن ده نفر. دیگه کشورتون تکمیل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۴۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
چرت نگو...شما خودت بدت میاد بقیه رو جمع نبند...22 بهمن جمعیت رو خواهی دید مثل بقیه ایام که حجم گسترده مردم رو دیدید...انشاالله رو سیاهی براتون میمونه وطن فروشان خاین...جالبه هر کدومشون دستگیر شدند اعتراف میکنن یا مواد زدند...یا جو گیر شدند یا فریب خوردند اینها میخوان آینده کشور رو بسازن...لااقل شهامت داشته باشید تا سرحد مرگ پای آرمانتون بمونید نه این که تا رفتید تو گونی به ... خوردن بیافتید...
چه کسایی میخوان انقلاب کنند...خخخخ
فقط حرف...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
امریکا سگ کی باشی در مزدوری و تروریست بودن شما داعشی صفتان شکی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
تیتر فعلا همین باشه تا امار جدید بیاد خخخخخخخ امارشونو نه نفر از ده نفر خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۶:۱۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اتفاقا از ده نفر حداقل نه نفر طرفدار جمهوری اسلامی و این نظام عزیزند زیاد توهم برداشتی گاگول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
محسن عزیز تو خائنی که اجازه نمیدی مسئولین ایرادشون رو ببین ما دلسوزیم دوست نداریم مملکت از این بدتر بشه ما انتقاد میکنیم شما چاپلوسی تو مواد نزده توهم داری اگه تو رو هم بگیرن عین گربه کتک بزنن حتما میگی چند کیلو شیشه جا ساز داری و با کدام گروهک در ارتباطی عزیزم یکم املا هم کار بکنی بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
عرضه داشته باشید سر حرف و آرمانهایتان بایستید مانند شهید حججی نه اینکه تا گرفتنتان شلوارتان را خیس کنید و به .... بیافتد .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۵۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
ناشناس 16:15 تو اینقدر ترسویی که حتی ناشناس میزنی...ما مردم دلسوزی وحشی و غرب زده نمیخواییم...شما دلت میسوزه اول خواهر مادرتو بنداز جلو بخصوص تو بی حجابی و هرزگی که اسمشو میزارید آزادی ....ما امنیت برامون مهمتره تا دلسوزی افراد کودنی مثل شما...
افرادی که با اغتشاش و برهم زدن امنیت جامعه و کشتار وحشی گری خودشونو دلسوز خطاب میکنند معلومه دیگه چکاره هستند...دلسوزی دلت برا خودت بسوزه لازم نکرده دلت برا ما بسوزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اره همه مردم شما دوس دارند همه هااااا همه
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بدون شرح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
نان را اینجا میخوری و پارس برای بیگانه!!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
یه تنه چقدر نظر گذاشتی خودمونیما من خسته شدم از بس نظرات تکراریتو خوندم خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
عاقلان دانند حضور باشکوه مردم عزیز در خیابانها گواه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
بله که دارند حالا گله دهم داشته باشند اما وطن فروش و بی ناموس و پرنو گراف نیستند. میگی نه فیلم راهپیمایی 13 آبان را بدون شرح ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
20 ساله به هیچ نتیجه ای نرسیدید
بازم بی مسولیتی خودتون و گردن دژمن نندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
امریکا را ایران حساب نمیکنه شما که فس هم نمیشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
گوگولی ۴۳ ساله هستیم نه بیست سال قبل نظر ببین موضوع چیه بعد بپر وسط بگو من هخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دشمن داخلی و خارجی سگ کی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
کشته شدن خانم امینی پس از بازداشت از یکطرف و گرانی و تورم فشارهای شدید اقتصادی و فساد گسترده در اکثر سازمانها از طرفی دیگر باعث این اعتراضات گسترده شده و بیگانگان هم خواستند حداکثر استفاده رو ببرند.و متاسفانه اشتباهات مکرر و دامنه دار مسئولین هم آتش بیار این فجایع شد.
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
زنده باشی
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۳:۴۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مرحبا .باید همان اول کار همه چیزمون رو میدادیم تاخیال همه راحت بشه.دینمون ،شرفمون، اقتدارمون ، عزتمون، غیرتمون وخاکمون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
داداش گلم اختلاس و چپاولشون رو از قلم انداختی
Iran (Islamic Republic of)
ساوه
۱۵:۰۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
همینکه yjc نظرات مخالف رو حذف نمیکنه برام جالبه...
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۳۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
کشته شدن یه زن که مشکل بیماری داشته...گرانی و تورم...همه اینها قبول...امام راهکارش آیا بر هم زدن نظم و امنیت جامعه است...به زور تعطیل کردن کسب و کار مردم و تهدید و آتش زدن اموال مردم راهشه؟؟؟
وقتی امنیتن جامعه به بهانه ای بر هم بخوره ما همه مخالف این نوع اعتراض هستیم...حاظریم گرانی و تورم باشه اما زنو بچمون امنیت داشته باشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
کشته شدن!! داداش امدی مثلا بگی جز این گول خورده بود ای وطن فروش نیستی ولی همون اولش تر زدی اون خودش مرد نکشتنش مهندس خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۱۶:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
کل دشمنان خارجی وداخلی جمع شدین جنایت کردین وطن فروشی وخیانت کردین بعدازچهل وچندسال سقف آرمان هاتون شده برداشتن روسری وسلف مختلط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
یعنی اینقدر کند ذهن هستید هنوز نفهمیدید کشته شدن اون هم یک سناریو از قبل تعیین شده بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
میلاد جان ، اولا مهسا با مرگ طبیعی در اثر بیماری مغزی سابقه دار مرحوم شدهاند است که متخصصین هم تایید کرده و فقط از بد شانسی در زمان و مکان نا موجهی این اتفاق افتاد دوما ، و کاش قبل ارسال پیام یکبا متن خودت را می خواندی و اصلاح املایی می کردی وچون کلیت سخنانت صحیح می باشد این دو نگته را متذکر شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
این حرفا کشکه و مردم گول شما رو نمیخورن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
نتیجه دروغگویی ها موقع انتخابات و وعده های پوچ بی سوادی رانت خور ها آقازاده ها فقر گرانی بیکاری
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۴۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه فعلا یه عده هرچند کم گول آمریکای شیطان و بی بی سی روباه و عنترنشان را خورده اند!!! و اقلیت خود را به نام مردم جا میزنند!!! ولی شما راست میفرمائید قاطبه مردم گول این حرفهای بیگانه رو نمیخورند. مگر در دفاع از آرمانهای انقلاب و شهدا خروش میلیونی مردم را نمیبینید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مردم گول نمیخورن امثال تو گول میخورن با این نظراتت وقت ملتو میگیری خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۱۶:۰۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اونورچه خبرمخصوصا آلبانی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
نگو مردم .توولگرد شدی مردم .درهرشهری نهایتا صدنفر شد مردم اما درهر شهر میلیونی هفصدهزارنفربرعلیه اغتشاشگران تظاهرات کردن .کوربودیو ندیدی.یاخودتوزدی بحماقتزدی .صدنفر مردمان.اما میلیونی مردم نیست..رهبر شما مسی علیزاده لایق خودتون.اومیخاد کشور اداره کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اتحاد و حفاظت ازش خودش یه فرهنگه که ایرانیا اون فرهنگو ندارن اونم نتیجه درخشانش میلیاردها ضرر بخاطر یه عده که مث حیوانات باغ وحش تو خیابونا ول شدن خیر سرشون انقلاب را انداختن....اتحادو از چین و کره جنوبی وژاپن وکره شمالی یاد بگیرین که تو خیابوناشون باغ و حش نیس توهین نیس درگیریم نیس باشدم سرکوب ریشه ای میشه اتحاد ما ایرانیا سگ و گربه ایه بیشتر
۱۲
آخرین اخبار