مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: طبق گزارش‌ها فوتی‌های ناشی از حوادث کار در استان سمنان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه افزایش ۶۷ درصدی داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: ۲۵ نفر در حوادث کاری از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال در استان سمنان جان خود را دست دادند.

وی ادامه داد: آمار فوتی‌های حوادث کار استان سمنان در سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ که ۱۵ نفر بود، افزایش ۶۷ درصدی را نشان می دهد.

نوروزی بیان کرد: تمام فوتی‌های حوادث کار استان سمنان از ابتدای فرودین تا پایان مهر سال۱۴۰۱ مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: کاهش حوادث کار نیازمند رعایت اصولی ایمنی و آموزش بیش از پیش به کارگران است و کارفرمایان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

نوروزی تصریح کرد: به صفر رساندن حوادث ناشی از کار در استان سمنان شدنی است و با فرهنگ سازی فعالیت اصولی نحوه کار در واحدهای تولیدی می‌توان این چالش را برطرف کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: ۱۸۱ نفر مصدوم ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه امسال مراجعه کردند.

وی ادامه داد: از مجموع مصدومان مراجعه کننده به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۱۷۵ نفر مرد و ۶ نفر زن بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.