استاندار قزوین در بازدید از موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین بر تسریع تجهیز این موسسه تاکید کرد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین به همراه سمیه اسمعیلی مدیرکل و یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و محسن آخوندی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین از موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار این استان بازدید کردند.

در این بازدید، استاندار قزوین در جریان امکانات و برنامه‌های موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین قرار گرفت.

اعلایی در بازدید از موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان ضمن تاکید بر تسریع تجهیز این موسسه جهت ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و توانبخشی به عموم مردم به‌ ویژه جامعه ایثارگران گفت: در سفر ریاست‌جمهوری به قزوین، منابعی برای تکمیل این موسسه در نظر گرفته شده که تخصیص آن در دستور کار استانداری است تا پروژه فوق به پایان برسد و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از امکانات آن استفاده کنند.

اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین گفت: تکمیل مجتمع توان‌بخشی و فرهنگی ایثار قزوین یکی از مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران استان قزوین است و با وجود کار‌های ارزشمندی در گذشته درباره این مجتمع صورت گرفته، امروز نیاز داریم که بر اساس نیاز جامعه هدف سطح امکانات و تجهیزات این مرکز را توسعه دهیم تا همه اقشار ایثارگری ما بتوانند از ظرفیت این مرکز بهره‌مند شوند.

موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع در کیلومتر ۲ جاده قزوین – بوئین‌زهرا ساخته شده است.

این موسسه شامل بخش‌های مختلفی مانند سالن‌های ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز آب درمانی، اورژانس، سالن همایش و هتلینگ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار