فرماندار هشترود تکمیل هرچه سریعتر فاضلاب مدرن شهری در این شهر را خواستار شد.

آقای توری در جلسه مدیریت پسماند هشترود با بیان اینکه این طرح چندین سال است به صورت لاک‌پشتی در شهر اجرا می‌شود گفت: ریخته شدن فاضلاب و پسماند خانگی شهر به داخل رودخانه به ویژه رودخانه‌های آغبلاغ چایی و سراسکند چایی باعث بوی تعفن و جمع آوری حیوانات موزی شود و سیمای شهر را بد جلوه می‌دهد.

وی به جمع آوری روزانه ۱۷ تن زباله در شهر هشترود اشاره کرد و گفت: متاسفانه جمع آوری زباله‌های تولیدی بدون تفکیک صورت می‌گیرد و در محل جمع آوری زباله رها می‌شود.

آقای توری از شهرداری هسترود خواست برای دیوار کشی و فنس کشی محل زباله گاه این شهر اقدام کند، زیرا زباله‌ها علی الخصوص پلاستیک‌ها به مزارع کشاورزان پخش می‌شود و این کار موجب نارضایتی کشاورزان می‌شود و آن‌ها نمی‌توانند زمین‌های خود را شخم و کشت کنند.

فرماندار هشترود بر استانداردسازی امحای زباله در بیمارستان امام حسین (ع) این شهر هم تاکید کرد و خواستار تکمیل و تجهیز تصفیه خانه این بیمارستان به دستگاه‌های روز شد.

وی در همین زمینه تصریح کرد: نباید شیرابه این تصفیه خانه به زمین‌های کشاورزی اطراف بیمارستان جاری و هدایت شود.

وی از برخورد با کامیون‌هایی که نخاله‌های ساختمانی را در کنار جاده‌ها و زمین‌های زراعی تخلیه کنند خبرداد و گفت: این کار تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار