فرماندار سرخس گفت: جاده مهم و ترانزیتی مشهد-سرخس زودتر از زمان بندی سه ساله تکمیل می‌شود.

حسن نوری زاده فرماندار سرخس گفت: هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی برای تکمیل و دوبانده کردن جاده ترانزیتی مشهد-سرخس تخصیص یافته است.

او افزود: اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها و مصوبات سفر فروردین  رئیس‌جمهور به سرخس از منابع گوناگون و از سوی دستگاه‌های مختلف تامین می‌شود.

فرماندار سرخس ادامه داد: به عنوان نمونه شرکت نفت باید در سال نخست اجرای این طرح‌ها ۶ هزار میلیارد ریال تامین کند که تاکنون هزار میلیارد ریال از این میزان را برای تکمیل جاده مشهد - سرخس تخصیص داده شده که از این میزان ۸۰۰ میلیارد ریال به پیمانکاران پرداخت شده است.

نوری زاده بیان کرد: بواسطه تخصیص اعتبارات صورت گرفته، پیش بینی می‌شود جاده مهم و ترانزیتی مشهد-سرخس زودتر از زمان بندی سه ساله تکمیل شود.

او تصریح کرد: در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به سرخس طرح‌هایی در حوزه جهاد کشاورزی، آبخیزداری و منابع طبیعی و گازرسانی نیز تعریف شده است که این طرح‌ها نیز مصوباتی داشته و تخصیص‌هایی صورت گرفته و فرمانداری در حال جمع‌بندی و نظارت بر اجرای آن‌ها می‌باشد.

فرماندار سرخس تاکید کرد: طرح تعریض، دوبانده کردن و احداث تونل در مسیر ۱۷۰ کیلومتری مشهد- سرخس از حدود ۱۵ سال قبل آغاز شد که احداث تونل‌ها و دوبانده کردن حدود ۴۰ کیلومتر از این مسیر در دست اجرا می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.