رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواستار سرعت بخشیدن و تکمیل موزه به جهت اهمیت میزبانی خوزستان از کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین حسینی شد.

سردار سید حسن ستوده از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان واقع در پارک شهروند اهواز بازدید کرد و در جریان آخرین پیشرفت‌های این پروژه قرار گرفت. لزوم تسریع در ساخت موزه دفاع مقدس خوزستان

سردار ستوده در این بازدید ضمن قدردانی از مدیران، ناظران و مهندسین پروژه، رهنمود‌هایی جهت پیشبرد اهداف و ماموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد و خواستار سرعت بخشیدن به تکمیل موزه دفاع مقدس استان به جهت اهمیت میزبانی خوزستان از کاروان‌های میلیونی راهیان نور و زائران اربعین حسینی شد.

رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بر تعامل با دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهاد‌ها و مشارکت در انجام امورات فرهنگی حوزه دفاع مقدس جهت اثر گذاری بیشتر در جامعه با ادامه دادن راه شهدا تأکید کرد.

بازدید از پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان با حضور سرهنگ پاسدار علیرضا قنبری، معاون نیروی انسانی، سرهنگ حمید حیدری، رئیس سازمان آموزش و پژوهش بنیاد و همچنین سردار عبدالرضا مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان همراه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.