استاندار گیلان از روند عملیات اجرایی احداث راه آهن رشت بندر کاسپین محدوده شهرستان بندر انزلی بازدید کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌ها مختلف بندر انزلی، از روند عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت بندر کاسپین محدوده منطقه آزاد انزلی در این شهرستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه مهم قرار گرفت.

او در این بازدید با اشاره به اهمیت پروژه خط ریلی رشت بندر کاسپین، بر تسریع در روند اجرای این پروژه اثربخش در توسعه استان گیلان و کشور تأکید کرد.

عملیات اجرایی راه آهن رشت – کاسپین – انزلی از سال ۱۳۹۸ از محل اعتبارات عمرانی ملی آغاز شد.

راه آهن رشت - انزلی به طول ۴۰ کیلومتر در ادامه مسیر راه آهن قزوین - رشت، مرکز استان گیلان را به بندر کاسپین متصل می‌کند که از نظر مبادلات تجاری و بازرگانی با کشور‌های منطقه و نیز اروپایی، ترانزیت کالا و بار دارای اهمیت ویژه‌ای است.

بازدید استاندار گیلان از عملیات اجرایی راه آهن رشت بندر کاسپین

استاندار همچنین در سفر به بندر انزلی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای این شهر و دیدار با پدر شهید اتقیا، با حضور بر مزار زنده یاد سیروس قایقران بازیکن ارزنده و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و ملوان بندر انزلی در محله کلویر این شهرستان، با اهدای فاتحه و گل، یاد و خاطره این فوتبالیست محبوب خطه گیلان را گرامی داشت.

بازدید استاندار گیلان از کارخانه فعال در انزلی

بازدید از ۲ کارخانه فعال تولیدکننده انواع سیلندر چاپ و نیز تولیدکننده دیوارپوش پی وی سی واقع در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه‌های امروز استاندار گیلان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.