لزوم انجام پژوهش در حوزه جوانان

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: در حوزه جوانان کمتر پژوهش انجام شده است؛لذا باید در این زمینه تعادل برقرار شود.

رضا نیک بخش، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در نشست علمی- پژوهشی بررسی آسیب‌های اجتماعی استان کرمان که با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین این مرکز و اعضای شورا در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش، ارتقای سطح مجله علمی پژوهشی وزارتین، راه اندازی بانک اطلاعاتی ازدواج و طلاق ایران و راه اندای بانک اطلاعات پژوهشی را از مهمترین اقدامات خود در این عرصه عنوان کرد و گفت: قرار است از این بانک اطلاعات پژوهشی در هفته پژوهش طی ماه جاری رونمایی شود که فاز دوم آن نیز قابلیت سرچ آن در گوگل است که انجام می‌شود.  

او محدودیت منابع را از جمله موضوعات در پیش روی دستگاه‌ها و مراکز عنوان کرد و به شورای پژوهش پیشنهاد داد، تلاش شود به جای اینکه مبلغ را زیاد کنید تعداد حمایت را زیاد کنید.

نیک بخش با تأکید بر انجام نیازسنجی از حوزه‌های زیرمجموعه افزود: برای این کار باید از حوزه‌های خود نیاز‌ها را بپرسید.  

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در حوزه جوانان کمتر پژوهش انجام شده که باید در این زمینه یک تعادل برقرار شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: در حوزه‌های پژوهشی تلاش کنید، متدولوژی‌ها را خوب ببینید، بسیاری از دانشجویان متدولوژیشان غلط است، برای همین است مقالات ما را هیچ جای دنیا چاپ نمی‌کنند.

نیک بخش به سند تحول دولت اشاره کرد و گفت: در این سند، ورزش را زیرمجموعه بخش سلامت و بخش اجتماعی دیده اند که البته من هم در آن تضادی نمی‌بینم.

او خطاب به شورای پژوهش افزود: اگر در حوزه ورزش و جوانان شرکت‌های دانش بنیانی هستند که می‌توانند در زمینه تولید با ما همکاری کنند به ما معرفی کنید.  

نیک بخش تصریح کرد: از شورای پژوهش درخواست دارم در حوزه‌های آینده گری ورود کنید؛ چرا که از مباحث مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار