معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی لرستان گفت: تردد خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی لرستان به صورت عادی بوده و امنیت کامل برقرار است.

علی گلالی اظهار کرد: در پی انتشار برخی اخبار کذب و شایعات توسط شبکه‌های معاند و مزدور ضد انقلاب، در فضای مجازی مبنی بر اینکه تردد در محور‌های مواصلاتی لرستان به ندرت صورت می‌گیرد، تردد کلیه وسائط نقلیه و به ویژه خودرو‌های سنگین و باری در سطح جاده‌های استان لرستان به صورت عادی و درامنیت صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی لرستان ادامه داد: واحد‌های گشت انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس همچون سنوات گذشته در سطح محور‌های مواصلاتی استان فعال و تردد در امنیت کامل صورت می‌گیرد و معاندان با انتشار این قبیل شایعات و نشر اخبار کذب راه به جایی نخواهند برد.

وی بیان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی امنیت و آسایش مردم است و چنانچه افرادی به هر نحو بخواهند خدشه‌ای به امنیت مردم و رانندگان وارد کنند با واکنش سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

سرهنگ گلالی از شهروندان و رانندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.