دشمنان تحمل انقلاب زنده و پیش رونده را ندارند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن گفت: دشمنان تحمل انقلاب زنده و پیش‌رونده را ندارند.

سردار علی محمداکبری در دیدار با خانواده شهید خدمت "یزدان قجری" از لکوموتیورانان قطار باری راه‌آهن مبارکه - اصفهان که در حین خدمت توسط اغتشاشگران به مقام شهادت نائل آمد، با اشاره به اینکه از طرف فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای عرض تسلیت خدمت این خانواده رسیده است، افزود: شهدا از نظر گفتار و کردار و اعمال انتخاب شدند و باید خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم که جزء خانواده شهدا هستیم.

وی افزود: شما با پیوستن به جرگه خانواده معظم شهداء که فرزندتان در راه خدمت به مملکت، بی‌گناه توسط عده‌ای از خدا بی‌خبر و آشوبگر و اغتشاشگر به شهادت رسید، رسالت سنگینی بردوش دارید.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) اظهار داشت: روزی که حضرت امام (ره) فرمودند برای زنده کردن اسلام قیام کردند، مردم ما هم به میدان آمدند و حمایت کردند و برای انقلاب حدود ۶۰ هزار شهید دادیم، اما دشمنان تحمل این انقلاب را نداشتند و انواع جنگ و فتنه‌های گوناگون را تحمیل کردند.

وی بروز فتنه‌ها را باعث پالایش جامعه دانست و افزود: دشمنان تاکنون با تحمیل جنگ و فتنه‌ها بیش از ۳۰۰ هزار شهید از ما گرفته‌اند و همچنان این فتنه‌ها ادامه دارد، زیرا انقلاب همچون رودخانه‌ای در جریان و زنده است و به پیش می‌رود.

اکبری با بیان اینکه دشمنان تحمل انقلاب زنده و پیش رونده را ندارند، گفت: فقدان بصیرت و دشمن‌شناسی و تأثیر گرفتن از عوامل خارجی، دلیل اصلی فریب خوردن عده‌ای است که دست به اغتشاش می‌زنند و هنگامی که دستگیر می‌شوند می‌گویند تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفتند، ولی کسانی که در سوریه برای مقابله با داعشی‌ها رفتند، اولین نفراتی بودند که داعش سرشان را برید.

وی پدر و مادر و همسر شهید را در عین دلتنگی برای این جوان شهید، روسفید در محضر الهی دانست و گفت: فرزند شما برای خدمت به ملت و حرکت در ریل اقتصادی کشور کار می‌کرد و طبق تأکید فرمانده محترم کل سپاه خدمت رسیدیم تا ادای احترام کنیم و شهادت فرزندتان را تسلیت بگوییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.