نمایندهولی فقیه در استان همدان:

دشمن به دنبال تغییر رفتار نسل نو و جدایی آن‌ها از گفتمان انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برگزاری روضه را تنها به هیئت و خیمه‌ها محدود نکنیم و خوب است این بستر را در مدارس و در بین نوجوان‌ها ببریم.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جمع مداحان اهل بیت (ع) گفت: شاید طرف مقابل دارای قدرت رسانه‌ای است، اما از لحاظ قالب محتوای خردمندانه ندارد و با عقلانیت همراه نیست.

او با اشاره به اینکه ما امام حسینی (ع) داریم که به اندازه کل عالم دارای جذبه است و می‌تواند همه فریب خورده‌ها را به راه راست برگرداند، افزود: امروز زمان آن است که با نسل جوان ارتباط برقرار کنیم.

امام جمعه همدان تاکید کرد: جوانی که امروز نزدیک سی سال است و نسبت به آینده خود ابهام دارد، باید به او حق دهیم که اعتراض داشته باشد و باید شنونده دغدغه‌های او باشیم.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه هیئت باید محلی برای سمت و سو دادن به اعتراضات جوانان باشد و تبیین کند که خیابان مساله را حل نمی‌کند، بلکه مشکل نیز ایجاد می‌کند، گفت: از مصادیق جهاد تبیین، این است که نشان دهیم هیئت مطالبه‌گر بوده و اعتراض و مطالبه خود را با عقلانیت همراه می‌کند.

آیت الله شعبانی افزود: بسیاری از جمعیتی که در هیئت‌ها حضور دارند و اشک می‌ریزند، همین افرادی هستند که شاید ظاهر متفاوتی دارند و باید با فعالیت فرهنگی در این عرصه ورود کنیم.

او با اشاره به اینکه در عرصه جهاد تبیین صاحبان تریبون، باید دستشان از مطالب و تحلیل‌های دقیق پر باشد، گفت: متأسفانه گاهی از اوقات هیئت امنا‌ها اجازه ورود نسل جوان و افراد دیگر را به مجموعه حسینیه‌ها و مساجد نمی‌دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز در بحث مساجد درخواست کردیم تا مکان‌هایی که امکان استفاده از آن به عنوان فضای ورزشی وجود دارد، شناسایی شود، افزود: برگزاری روضه را تنها به هیئت و خیمه‌ها محدود نکنیم و خوب است این بستر را در مدارس و در بین نوجوان‌ها ببریم.

امام جمعه همدان گفت: زمان آن است که ویژگی‌های حضرت زهرا (س) را برای دخترانمان تبیین کنیم.

برچسب ها: امام جمعه ، نسل جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.