امام جمعه و فرماندار زرند به اتفاق مدیرکل کمیته امداد استان با حضور در منزل چهارقلو‌های زرندی، در جریان مسائل و مشکلات ایشان قرار گرفتند.

امام جمعه و فرماندار زرند به اتفاق مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با حضور در منزل خانواده چهارقلو‌های تازه متولد شده زرندی، از نزدیک در جریان نیاز‌های پیش رویشان و برخی مسائل و مشکلات ایشان قرار گرفتند.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در این دیدار، تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر مسئله رشد جمعیت و فرزند آوری را نشان دهنده اهمیت موضوع عنوان کرد و افزود: مسئله فرزندآوری و همچنین افزایش جمعیت یک مطالبه جدی از سوی مقام معظم رهبری است و ما باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی که در اختیار داریم برای تحقق این مهم به کار بگیریم.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند نیز ضمن تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ فرزند آوری و افزایش جمعیت گفت: دولت در راستای توجه به فرامین رهبری از سیاست‌های افزایش جمعیت حمایت می‌کند.

او تصریح کرد: مطمئنا مسئولین شهرستان نیز تا حدتوان حمایت میکنند و امکانات و شرایط اولیه و موردنیاز برای خانواده این نوزادان عزیز که از افراد کم درآمد جامعه هستند، فراهم میشود.

ناصر اکبری نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این دیدار گفت: خانواده چهار قلو‌های زرندی در حوزه‌های مختلف مورد حمایت جدی کمیته امداد قرار می‌گیرند.

پدر و سرپرست این خانواده گرانقدر با بیان اینکه از این که خدا ۴ فرزند به من عطا کرد شکرگزارم، اما با توجه به هزینه‌های نگهداری بالا این نوزادان و وضعیت اقتصادی جامعه، مشکلات زیادی برای خانواده ایجاد شده است؛ گفت: با درآمد کارگری بزرگ کردن این نوزادان سخت است و امیدوارم دولت با توجه به سیاست‌های فرزندآوری از خانواده ما حمایت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار