چند شکارچی متخلف در مناطقی از آبیک، طارم و تاکستان به دام محیط بانان افتادند .

 قهرمان اصغری مسئول محیط بانی الموت شرقی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده طارم سفلی در حین گشت و کنترل در داخل منطقه حفاظت شده طارم سفلی متوجه حضور شکارچی غیر مجاز در حال تعقیب حیوانات وحشی شدند، که مامورین بلافاصله برای پیشگیری از شکار گونه های جانوری و دستگیری فرد شکارچی وارد عمل شدند و طی یک عملیات موفق به دستگیری فرد متخلف شدند.

وی تصریح کرد: از فرد متخلف یک قبضه سلاح شکاری تک لول و ادوات شکار و صید کشف و ضبط و صورت جلسه تخلف در محل جهت انجام اقدامات قضایی تنظیم شد.

 اصغری ادامه داد: لازم به ذکر است سلاح کشف شده غیر مجاز و قاچاق بوده است که توسط مامورین این یگان محیط زیست کشف و ضبط شد.

شکارچی متخلف در دام محیط بانان آبیک

 امید رحمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک هم گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در حین گشت و کنترل طی یک عملیات موفق به دستگیری فرد متخلف شدند.

وی تصریح کرد: متخلف در حال شروع به شکار بوده، که یک قبضه سلاح شکاری دو لول و ادوات شکار و صید کشف و ضبط و صورت جلسه تخلف در محل جهت انجام اقدامات قضایی تنظیم شد.

کشف یک قبضه اسلحه غیرمجاز در تاکستان

 محسن جلیلوند رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان اعلام کرد: در پی گشت و کنترل تلفیقی، مامورین یگان حفاظت محیط زیست و مامورین پلیس انتظامی این شهرستان در منطقه گوزه گلین واقع در ارتفاعات چنارستان با تعدادی افراد مشکوک برخورد کردند.

جلیلوند افزود: پس از بررسی بعمل آمده از افراد مذکور یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی دو لول به همراه فشنگ ساچمه‌ای و یک عدد باطوم فنری کشف شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان ادامه داد: پرونده متخلف به مراجع قضایی ارسال شد.

جلیلوند ازهمشهریان تقاضا کرد تا در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلف محیط زیستی مراتب را به مامورین یگان حفاظت محیط زیست طلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار