نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی با حضور ٧٩شرکت از جمله یازده موسسه از آستان قدس رضوی با حضور شهردار مشهد و جمعی از مدیران استانی افتتاح شد.

عبدالله ارجائی شهردار مشهد ضمن بازدید از غرفه‌های آستان قدس رضوی گفت: هیچ محدودیتی در ارتباط و همکاری با آستان قدس رضوی نداریم، و معتقدیم آستان قدس رضوی هسته مرکزی شهر مشهد را در اختیار دارد و میزبان اصلی در مشهد الرضا آستان قدس رضوی است.

او افزود: تعامل شهرداری مشهد با آستان قدس رضوی یک تعامل همه جانبه است و در همه ابعاد از جمله موارد پژوهشی این تعامل جریان دارد.

شهردار مشهد ادامه داد: در حوزه زائر و زیارت کار‌های مشترک بسیاری می‌توانیم انجام دهیم که تاکنون کار‌های مثبتی بین دو نهاد اتفاق افتاده است که این جریان ادامه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است در نمایشگاه هفته پژوهش خراسان رضوی که از ١۴ تا ١۶ آذر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برقرار است، مجموعه ها، سازمان‌ها و موسسات آستان قدس رضوی شامل؛ بنیاد پژوهش‌های اسلامی، دانشگاه‌های علوم اسلامی رضوی، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، موسسه آفرینش‌های هنری، موسسه جوانان، موسسه کیفیت رضوی، موسسه کسب وکار رضوی، سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد، مدرسه عالی فقاهت، بنیاد فرهنگی رضوی و ستاد سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی حضور دارند که آخرین خدمات، فعالیت‌ها و دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.