فرماندار بروجن گفت: پیوست فرهنگی و اجتماعی برگزاری مراسم با استفاده از ظرفیت معتمدین، ریش سفیدان، شورا‌های اسلامی، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی تدوین و برای اجرا ابلاغ می‌گردد.

فرماندار شهرستان بروجن در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و سلامت این شهرستان با اشاره به گلایه‌مندی مکرر مردمی در خصوص شرایط نامساعد آب و هوایی، تجمع و تمرکز جمعیتی و مشکلات ترافیکی موجود در محل آرامستان و با توجه به عبور از پیک کرونا، آنفولانزا و رسیدن به وضعیت آبی و رعایت حال خانواده‌های متوفی و لزوم توجه به کارکرد اجتماعی، فرهنگی مساجد و حسینیه‌ها گفت: در این جلسه مقرر شد؛ در مرحله اول با رعایت موازین بهداشتی از جمله تهویه هوا، استفاده از ظروف یکبار مصرف، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و... تعدادی از حسینیه‌ها و مساجد جهت خدمات‌دهی به مردم بازگشایی شوند و در مرحله دوم این تعداد افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


فتاح کرمی افزود: با توجه به اینکه برگزاری مراسم، هزینه‌های گزافی از قبیل (مداح، صوت، گل آرایی، پذیرایی، ایاب و ذهاب و...) به خانواده‌های متوفی تحمیل می‌کند؛ به زودی پیوست فرهنگی و اجتماعی برگزاری مراسمات در این شهرستان با استفاده از ظرفیت معتمدین، ریش سفیدان، شورا‌های اسلامی شهرها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی تدوین و برای اجرا ابلاغ می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار