مشتریان طرح خودرو‌های فرسوده در انتظار تحویل محصولات جایگزین

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل خودرو‌های طرح فرسوده شرکت ایران خودرو گلایه کردند.

ایران خودرو یکی از شرکت‌های خودرو ساز است که به دلیل تولیدات گسترده و ارائه خدمات بهینه‌ای که به مشتریان ارائه می‌دهد، توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بازار خودرو به خود اختصاص دهد. یکی از امکاناتی که این شرکت در اختیار مشتریان خود قرار داده است، طرح خودرو‌های فرسوده است. متقاضیان با ثبت نام در این طرح می‌توانند نسبت به نوسازی خودرو‌های خود اقدام کنند.
اما موضوعی که متقاضیان را گلایه‌مند کرده است، تاخیر در تحویل خودرو است. با وجود اینکه آن‌ها نسبت به اسقاط شدن خودرو و واریز وجه اقدام کردند، بعد از گذشت سه ماه هنوز خودرویی به آن‌ها تحویل داده نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ان

سلام لطفا این قضیه خودرو‌های فرسوده را پیگیری کنید من از برنده‌های اولین دوره یعنی شهریور ماه هستم. گفتند برای واریز وجه اول خودرو را اسقاط کنید، کردیم الان دو ماه است که خودرو اسقاط شده حالا که می‌خواهم واریز وجه کنیم ایران خودرو به ما اعلام کرده که باید منتظر باشید برای شما پیامک ارسال می‌شود. الان یک ماه است که منتظریم این در حالی است که سه ماه بعد خودرو را به ما تحویل می‌دهند. ما به این ماشین نیاز داریم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


چرا تا به امروز خودرو‌هایی رو که برای طرح فرسوده ایران خودرو ثبت نام کردند را تحویل نمی‌دهند، از شهریور منتظر و بدون ماشین مانده ایم و هیچ ارگانی پاسخگو نیست.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
علی حسینی
۱۱:۱۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام وقت بخیز من و زن بچه ام الان حدود ۳ ماه در سرما بدون وسیله و منتظر ایرانخودرو هستیم تا ماشین تحویل بگیریم هنوز هم پیام واریز وجه نیومده
ماشین مام ۳ ماه هست تا شب عید ما پیاده هستیم هیچ پولیم برای اسقاط ماشینم ندادن تا یه موتور بگیرم لااقل پیگیری کنید خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
فراهانی
۲۰:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید
ما پس از ۳ ماه از اینکه ماشین خودمو برای اسقاط تحویل دادم و برگه اسقاط گرفتم ولی ایران خودرو هیچ جوابی به من نمیده فقط میگه منتظر بمونید تا پیامک واریز بیاد خب اینجوری که نمیشه من با زن و بچه بدون ماشین و وسیله تو این سرما خدارو خوش نمیاد صدای ما مردم بدبخت باشید
Iran (Islamic Republic of)
محمد محمدی
۲۰:۱۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر
من برنده طرح جایگیزینی خودرو فرسوده هستم و حدود ۲ ماه و نیم خودرو خودم رو اسقاط کردم ولی هنوز هم هیچ پاسخی از ایران خودرو نگرفتم و ایران خودرومیگه منتظر باشید تا پیامک واریز وجه به شما ارسال بشه . بعد از ارسال پیامک واریز که هنوز هم نیومده است ما باید ۳ ماه صبر کنیم تا ماشین تحویل ما بشه.
یعنی بخاطر تحویل یه ماشین ۶ ماه بدون ماشین خواهیم بود
لطفا پیگیری کنید ممنون
آخرین اخبار