تاکید حماس بر آزادی اسرای فلسطینی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد آزادی اسرا از اولویت‌های این جنبش است.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس اعلام کرد آزادی اسرا از اولویت‌های این جنبش است و اسرای فلسطینی به زودی آزاد خواهند شد.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه الاقصی تاکید کرد جنبش حماس بیانگر هویت ملت فلسطین و همه آزادگان جهان است. 

او افزود: مسئله قدس و مسجد الاقصی در کانون درگیری مبارزان و ملت فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار دارد. سخنگوی جنبش حماس گفت: چفیه بخش اصلی از هویت بصری ملت فلسطین است.

او با اشاره به اینکه همه جنبه‌های همکاری مشترک با سایر گروه‌های فلسطینی را تقویت می‌کنیم، اظهار داشت: مسئله اسیران فلسطینی از مسایل اساسی است و به آنان اعلام می‌کنیم که آزادی اسرا از اولویت‌های جنبش حماس است و اسرای شجاع و قهرمان فلسطینی به زودی آزاد خواهند شد.

حازم قاسم افزود: جنبش حماس به تلاش و مبارزه خود ادامه خواهد داد تا به توافق جدیدی با رژیم اشغالگر برای پاکسازی زندان‌های این رژیم از اسرای فلسطینی دست یابد.

سخنگوی حماس در ادامه هدف از شکل گیری و آغاز به کار این جنبش را مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت: جنبش حماس بیش از پیش به سلاح خود و گزینه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر پایبند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار