جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان مطالبات ملی را مهیا کرد

مدیرکل صدا و سیما گیلان با بیان اینکه دغدغه اصحاب رسانه حل مشکلات است،گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذربیان مطالبات ملی و استانی را فراهم کرد.

دکتر محمد باقر باقرزاده در دیدار و نشست  با رییس بسیج رسانه گیلان، گفت: جشنواره ابوذر را اتفاق مبارکی در عرصه تولیدات رسانه‌ای است، جشنواره ابوذر محلی برای خودنمایی هرچه بیشتر جوانان فرهیخته مبتکر و نوآور و خلاق در عرصه تولید محصولات رسانه‌ای با محتوای عالی

مدیرکل صدا و سیما گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه و جوانان فرهیخته اهل قلم، توسعه استان و رفع چالش‌های موجود استان را اولویت خود می‌دانند افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه برای رفع مشکلات قلم بر دست گرفته و با هدف حل شدن گره از مشکلات استان به مطالبه‌گری همراه با راهکار می‌پردازند.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر فضا برای بیان مطالبات استان و مسائل ملی را فراهم می‌کند، گفت: چند سال است که شاهد تولیدات فاخر و مردمی خوبی در این حوزه هستیم که امیدواریم همچنان بهتر حرفه‌ای‌تر در بخش‌های مختلف درخشان باشد.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان به دغدغه‌های اصحاب رسانه در خصوص مسائل زیست محیطی اشتغال مسائل اجتماعی اشاره کرد و گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه با احصای مشکلات و مطالبه از مسئولین اجرایی استان برای رفع سریع‌تر مشکلات در کنار مدیران اجرایی ایستاده اند و تلاش می‌کنند تا با پیوست رسانه‌ای این مسائل برطرف شود.

سرهنگ مهدی پارسا در این دیدار با اشاره به گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها گفت: بینش سیاسی حضرت صدیقه طاهره (س) را باید به عنوان الگویی برای همیشه تاریخ یاد کرد، چرا که خطبه‌ها و سخنان ایشان، مهر تثبیتی بر حقّانیت فرهنگ تشیّع در تاریخ ثبت شده است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان در عصر جهاد تبیین، افزود: خبرنگاران با اراده‌ای پولادین و عزمی راسخ در جنگ نابرابر رسانه‌ای در برابر تحریف واقعیات، دروغ، سیاه‌نمایی، وارونه نمایی و کتمان دستاورد‌های امیدآفرین انقلاب توسط دشمن به جهاد تبیین می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان گفت:این جشنواره در دو محور ملی و بومی از جمله شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرین، خانواده جامعه فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.
پارسا با تاکید بر اهمیت مطالبه‌گری همراه با راهکار در حوزه مسائل بومی گفت: گردشگری گیلان، کوهستان زباله سراوان و تهدید‌های تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله محور‌های بومی مهم در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.