حسینی گفت: استادان دانشگاه‌ اغتشاشات را آسیب شناسی کنند چرا که می‌توانند به عنوان گروه‌های مرجع در این نوع آسیب شناسی نقش به سزایی داشته باشند.

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: استادان دانشگاه‌ها علاوه بر روشنگری و رصد تحولات باید آسیب‌شناسی اغتشاشات اخیر را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت قابل توجهی از معترضان نسل جوان جامعه هستند، ابراز داشت: باید دید چه ضعف‌هایی داشتیم که فرزندان ما به جای افتخار به ارزش‌ها، اصول انقلاب و اسلام به بیراهه رفتند و این امر بار مسوولیت ما را سنگین تر می‌کند.

حسینی با بیان اینکه دشمنان از ضعف‌ها برای ضربه به نظام استفاده می‌کند، اظهار داشت: در برخی حوزه‌ها از جمله اقتصادی، فرهنگی و آموزشی، کم کاری داشتیم و دشمن از این امر برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌برد.

معاون امور مجلس رییس جمهور ادامه داد: برخی از استادان دانشگاه‌ها در آشوب‌های اخیر با سیاه‌نمایی کارنامه دولت سعی بر تحریک دانشجویان داشتند.

وی با بیان اینکه اغتشاشات آسیب‌های زیادی در ابعاد گوناگون به کشور وارد کرد، ابراز داشت: بیانیه شورای حکام با عنوان نقض حقوق بشر و همچنین منع سرمایه گذاری در ایران از آسیب‌های جدی این دوران بود.

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: استادان دانشگاه‌ اغتشاشات را آسیب شناسی کنند چرا که می‌توانند به عنوان گروه‌های مرجع در این نوع آسیب شناسی نقش به سزایی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار