نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز آمریکا در حالی مباحث حقوق بشر را در اختیار گرفته که خودش هرطور که بخواهد رفتار می‌کند.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تسلیت ایام فاطمیه، به جایگاه زن در اسلام اشاره کرد و گفت : خداوند بالاترین کمالات را برای زنان قرار داده و در این راستا حضرت فاطمه زهرا (س) را محور همه خیرات و برکات قرار داده است.

 وی با تاکید بر اینکه چنین تفکر ارزشمندی باید بر دنیا حاکم شود، افزود: حضرت زهرا (س) یازده فرزند تربیت کردند که محوریت هستی را بدست گرفته اند.  

آیت الله علما با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع جهاد تبیین، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) قبل از اسلام و بعد از اسلام هم به جهاد تبیین پرداختند و در این راستا به حدود چهل نفر از سران کشور‌های مختلف نامه نوشته و حقایق اسلام را بیان کردند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه سازمان ملل روز ۱۹ آذر را به عنوان روز حقوق بشر اعلام کرده، گفت: امروز آمریکا در حالی مباحث حقوق بشر را در اختیار گرفته که خودش هرطور که بخواهد رفتار می‌کند و امروزه سازمان ملل، شورای امنیت و حقوق بشر کاره‌ای نیستند، بلکه موضوع حقوق بشر در اختیار آمریکا قرار گرفته است.  

آیت الله علما به تلاش دشمنان برای کند کردن روند پیشرفت ایران اشاره کرد و افزود: امروز مردم با وجود مشکلات گرانی و بیکاری در برابر آمریکا ایستاده اند.  

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای شورای انقلاب فرهنگی، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری این شورا باید هدایت فرهنگی کشور را بر عهده گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.