ابوالفضل توکلی درباره هوشمندسازی سازمان پایانهها و میزان اجرایی شدن آن، گفت: با توجه به برخورداری پایانههای مسافربری از دو مدیریت سختافزاری، هوشمندسازی درآنها شامل پایانهها، مدیریت ساختمان، فضای سبز، تأسیسات و زیرساختها و مجموعه رفاهی تفریحی، خوابگاهها و استراحتگاهها میشود و لازم است برای ارائه هرچه بهتر خدمات در تمام این بخشها، اقدامی همراستا صورت گیرد.
او یادآور شد: بر خلاف باور عمومی اکثر خدمات ارائه شده در سازمان پایانهها از جمله صدور بلیت و حملونقل مسافر در حیطه وظایف این سازمان نیست و لازم است شرح وظایف این نهاد برای آگاهی مردم اطلاعرسانی شود.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: از اصلیترین دغدغه مسافران موضوع صدور بلیت است که به منظور هوشمندسازی آن لازم است نظارتی بر سامانه رصد پایانهها، اداره کل حملونقل جادهای، شرکتهای مسافربری و حملونقل مسافرها در بازار سیاه انجام شود.
منبع:ایمنا