لزوم پیشگیری از افت کیفیت آموزشی رشته‌های دندان‌پزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت:با برنامه ریزی انجام شده در دبیرخانه شورای آموزش دندان پزشکی باید از افت کیفیت آموزشی در رشته‌های دندان پزشکی پیشگیری کنیم.

ابوالفضل باقری فرد در نشست اعضای بورد گروه دندانپزشکی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: در برنامه هفتم توسعه، باید تمهیداتی در زمینه افزایش انگیزه اعضای هیئت علمی و ارتقاء کیفیت رشته‌های دندانپزشکی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: با توجه به وجود ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانشجوی رشته دندانپزشکی و دو هزار عضو هیئت علمی باید تمهیداتی در برنامه هفتم توسعه برای افزایش اساتید این حوزه لحاظ شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه، اعضای هیئت علمی، مهم‌ترین سرمایه در حوزه آموزش هستند، افزود: حدود سه هزار نفر در بورد‌های تخصصی از جمله در بورد دندانپزشکی حضور دارند که محور اصلی آنها، آموزش است، درنتیجه انتظار می‌رود از ظرفیت آن‌ها برای ایجاد تغییرات بنیادی و تحولات نوین استفاده و معضلات این حوزه برطرف شود.

باقری فرد با تاکید بر کیفیت آموزش از انجام کار‌های تحقیقاتی در زمینه تعیین ظرفیت رشته دندانپزشکی خبر داد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده در دبیرخانه شورای آموزش دندان پزشکی باید ازافت کیفیت آموزشی در رشته‌های دندان پزشکی پیشگیری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار