رییس کل دادگستری استان قزوین به همراه معاونین از حوزه قضایی بخش ضیاء آباد بازدید و در جلسه شورای اداری بخش حضور یافت.

علی شعبانی رییس کل دادگستری استان در بازدید از حوزه قضایی بخش ضیاء آباد با همکاران گفتگو و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و همچنین در خصوص درخواست‌های برخی از مراجعین به دادگاه عمومی بخش، دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

شعبانی در نشست شورای اداری بخش ضیاء آباد گفت: قبول مسئولیت‌ها باید صرفاً با هدف خدمتگزاری باشد و مدیران باید همه تلاش خود را به کار گیرند، تا مشکلات مردم را به حداقل برسانند.

وی افزود: گره گشایی از مسائل و مشکلات جامعه در گرو تعامل و همکاری سازنده است و تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها اهداف همسو دارند و آن خدمت به مردم است؛ لذا در این مسیر باید با یکدیگر تعامل داشته و در یک مسیر گام بردارند و بدون شک اگر این همکاری‌ها شکل نگیرد، بسیاری از اقدامات و برنامه‌ها ابتر خواهد ماند.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی از رسیدگی پرونده محور خارج شده و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه فارغ از تشکیل پرونده در موضوعات ورود پیدا می‌کند و امیدواریم در این بخش نیز تعامل حداکثری دستگاه‌های اجرایی با مجموعه قضایی بخش محقق شود و بدون شک جایگاه قانونی دستگاه قضایی می‌تواند کمک کار سایر دستگاه‌ها باشد.

شعبانی در دیدار با همکاران دادگاه عمومی بخش ضیاء آباد اعلام داشت: آمار صلح و سازش در پرونده‌های قضایی این بخش قابل قبول است و این نشان از روحیه گذشت مردم شریف این بخش دارد و امیدواریم تلاش همکاران در این حوزه افزایش یابد و شاهد مصالحه بیشتر در پرونده‌های قضایی این بخش باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.