معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: مطالعات اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز تا یک ماه آینده مرحله عمرانی آن آغاز می‌شود.

خلیل منبتی معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت:
تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس، زیرگذر آزادی به جانباز، مسیر اسماعیل‌آباد، پارک چهل بازه از جمله پروژه‌هایی است که سال ۱۴۰۰ به پایان رسیده است.

او افزود: فاز ۵ بوستان وکیل آباد که اواخر سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، پارکینگ هشت آباد، باغ موزه دفاع مقدس، تقاطع شهید حریری از جمله پروژه‌هایی هستند که به بهره‌برداری خواهند رسید.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: تا خرداد ۱۴۰۲ تمام محور‌های پروژه تقاطع غیرهمسطح آزادگان به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین فاز اول رودپارک چهل بازه نیز آماده بهره‌برداری است. همچنین چپ‌گرد آزادی به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی آماده و تا پایان ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبتی بیان کرد: به‌زودی ۳۰ واگن جدید مترو به خط ۲ اضافه خواهد شد و همچنین اعتبار سیگنالینگ تأمین و کار آن توسط چینی‌ها در حال انجام است.

او تصریح کرد: تقاطع شهید حریری تا پایان امسال و تقاطع آزادگان تا بهار سال آینده به اتمام می‌رسند.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه محور خلیج فارس به سمت آزادراه چناران به بهره‌برداری خواهد رسید، تاکید کرد: پل شرق به غرب نیز تا اوایل سال آینده و قسمت جنوبی نیز تا اواخر سال آینده بهره برداری می‌شود.

منبتی اظهار کرد: عملیات اجرایی دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی شروع شده و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

او افزود: مسیر طرق و محدوده شهرک شهید باهنر امسال به بهره برداری می‌رسد و مسیر زرکش در اواسط سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.