مدیران کل میراث فرهنگی، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن در مرکز سامد استانداری البرز پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری البرز از پاسخگویی مدیران کل میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در روز‌های ۲۰ و ۲۳ آذرماه در مرکز سامد استانداری البرز خبر داد.

محمدرضا غلامی گفت: بر اساس جدول زمانبندی حضور مدیران استانی در سایت سامانه ارتباط مردم و دولت، فردا یکشنبه ۲۰ آذر مدیرکل میراث فرهنگی ساعت: ۱۰:۳۰ – ۹:۰۰ و مدیرکل راه و شهرسازی ساعت: ۱۲:۰۰ – ۱۰:۳۰ با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان خواهند بود.

او می گوید: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده شهروندان البرزی می‌توانند برای بیان موضوعات خود با مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری در روز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه از ساعت: ۱۰:۳۰ – ۹:۰۰ و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ساعت: ۱۲:۰۰ – ۱۰:۳۰ با شماره تماس ۱۱۱ تماس بگیرند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری البرز گفت: حضور مدیران کل در مرکز سامد استانداری البرز با هدف ارتباط بیشتر و اثربخش با اقشار مختلف مردم، رسیدگی مناسب به درخواست‌ها و مشکلات آنان و همچنین ارتقای رضایتمندی عمومی به موازات برگزاری دیدار‌های مردمی چهره به چهره مسئولان با شهروندان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.