رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت:د ۴۰ گره ترافیکی در شهر دزفول باید ساماندهی و هرچه سریعتر در مورد آن‌ها تصمیم گیری شود.

محمدحسن پرآور گفت: یکی از گره‌های ترافیکی دزفول، پل سوم و میدان رودبند است که رانندگان هنگام ورود به این نقطه دچار سردرگمی می‌شوند.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول می گوید: تقاطع شریعتی و پیام آوران نیز مشکل ترافیکی داشت که با راه اندازی چراغ قرمز مشکل آن برطرف و باعث رضایت شهروندان شد.

به گفته او احداث هرگونه دوربرگردان، چهارراه و میدان از این پس سلیقه‌ای نخواهد بود و براساس میزان ترافیک، تعداد خودرو‌ها و دسترسی‌ها انجام می‌شود، آمارگیری در این زمینه در حال انجام است که تا پایان سال ۳۰ نقطه ترافیکی تعیین تکلیف خواهند شد تا به مرحله اجرا درآمده و مشکلات مردم به حداقل برسند.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: کارشناسان مشاور، ۵۲ پارکینگ‌ها را ساماندهی خواهند کرد چراکه در برخی موارد یک خودرو از صبح تا شب مقابل یک فروشگاه پارک می‌کند.

این مقام مسئول گفت: مردم باید مسوولیت پذیری بیشتری در این خصوص داشته باشند، تلاش می‌شود با نصب دوربین‌ها، امنیت کنترل شود ضمن اینکه پیمانکاران توانمند و مسوولیت پذیر برای پارکینگ‌ها بکار گرفته خواهد شد.

شهردار دزفول نیز پیش از این از اجرای طرح جامع مطالعات حمل و نقل و ترافیک دزفول با همکاری مرکز تحقیقات مهندسی دانشگاه تربیت مدرس تهران خبر داده بود.

برچسب ها: گره ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.