کاهش ۳.۳ درصدی بیکاری در کرمانشاه

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه گفت : زمانی که وارد کرمانشاه شدم نرخ بیکاری فصلی استان ۱۷.۹ درصد بود که با اقدامات انجام شده در جهت جذب تسهیلات و ورود سرمایه‌گذاران به استان هم اکنون نرخ بیکاری فصلی استان به ۱۳.۶ درصد به گواه آمار‌های رسمی رسیده است.

امیری مقدم نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاه ملی اشتغال در سفر ریاست جمهوری به استان، گفت : اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است که به زودی نتایج آن برای عموم مردم استان ملموس خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنها در یک قلم ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه گردشگری استان در مناطقی مثل سد داریان اعتبار گرفته شده، گفت: در حوزه اشتغال ۸۰ واحد تولیدی را احیاء کرده‌ایم که خیلی از این واحد‌ها دهه فجر به تولید برمی گردند.

وی با اشاره به روکش جاده‌های استان در سطح ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر، گفت: پروژه جاده قزانچی به کامیاران که ۱۳، ۱۴ سال روی زمین مانده بود را با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری تکمیل کردیم تا دیگر کمتر شاهد مرگ عزیزانمان در این جاده باشیم، چراکه بر اساس آمار‌های موجود ماهانه به طور میانگین ۱۰ نفر در این مسیر در اثر تصادف جان خود را از دست می‌دادند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.