جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری عامل اصلی سرقت‌های تحت عنوان مامور در شهرستان قرچک خبر داد.

شهرام امیریان ظهر شنبه ۱۹ آذر ماه در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد تحت عنوان مامور در سطح حوزه استحفاظی قرچک و با توجه به اهمیت موضوع جلسات متعدد برگزار و در مورد برخورد و دستگیری مجرمین حوزه استحفاظی تبادل نظر شد و با توجه به اینکه سارقان خود را مامور نیروی انتظامی معرفی می‌کردند و این امر موجب خدشه به وجهه‌ی مقدس عوامل انتظامی می‌شد مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل یک تیم عملیاتی ۴ نفره و انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، احدی از سارقان به هویت معلوم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی با توجه به مدارک و اسناد جمع آوری شده و روبرو شدن متهم با مدارک موجود، وی لب به اعتراف گشود و اعلام داشت که به همراه دو نفر دیگر با خودرو‌های مختلف مانند تیبا، پراید و دنای سفید رنگ پس از شناسایی سوژه‌ها خود را مامور مواد مخدر معرفی کرده و اقدام به سرقت به عنف از قربانی‌های خود می‌کردند.

امیریان با بیان اینکه سارقان در همه‌ی سرقت‌ها از لباس، کلاه، بی سیم و دستبند نیروی انتظامی استفاده می‌کردند، اظهار کرد: متهم روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار