افزایش ۱۳۰ درصدی مصرف گاز در شهرستان اهر

 فرماندار شهرستان اهر با اشاره به افزایش ۱۳۰ درصدی مصرف گاز در این شهرستان از شهروندان خواست برای عبور از عدم قطعی گاز الگوی مصرف را رعایت کنند.

آقای غنی زاده اظهار کرد: در روزهای عادی میزان مصرف روزانه گاز در شهرستان اهر ۳۰۰ هزار مترمکعب بود که در روزهای اخیر با فرا رسیدن فصل سرما و کاهش دمای هوا مصرف گاز در بخش‌های مختلف افزایش بیش از ۲ برابری دارد.

فرماندار شهرستان اهر گفت: مردم شهرستان اهر برای جلوگیری قطعی گاز صرفه‌ جویی حداکثری را در اولویت قرار دهند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شبکه گازرسانی شهرستان اهر در پایداری کامل قرار دارد و تامین گاز مورد نیاز مردم شهرستان بدون هیچ گونه خللی انجام می‌ شود.

فرماندار شهرستان اهر خاطرنشان کرد: تنها درخواست و تقاضای ما از مردم شهرستان در خصوص مصرف انرژی از جمله گاز، رعایت الگوی مصرف و صرفه‌ جویی در مصرف گاز است تا ضمن جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی، به پایداری شبکه گازرسانی و جلوگیری از قطعی احتمالی کمک کنند.

آقای غنی زاده گفت: فرهنگ مصرف انرژی موضوعی است که باید در جامعه نهادینه شود، یعنی محل کار یا سکونت را به اندازه کافی گرم کنیم تا دیگران نیز بتوانند از نعمت گاز بهره‌مند شوند، مصرف بی‌ رویه گاز ضمن افت فشار باعث محرومیت همشهریان از گاز در روزهای سرد سال می شود.

برچسب ها: مصرف گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.