مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، از بکارگیری همه ظرفیت‌های شبکه حمل ونقل فرآورده‌های نفتی برای برقراری سوخت رسانی پایدار در فصل زمستان تاکید کرد.

اسداله طاهری در جلسه هماهنگی سوخت‌رسانی زمستانی با حضور شرکت‌های حمل ونقل ونمایندگان رانندگان نفتکش از بکار گیری کامل ظرفیت شبکه حمل ونقل منطقه برای سوخت رسانی پایداردر فصل سرما خبرداد.

او، هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بیشتر با شرکت‌های حمل ونقل و رفع مشکلات وچالش‌های موجود و ارائه راه‌کار‌های لازم بمنظور استفاده حداکثری از ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی فارس بیان کرد.

طاهری با اشاره به موقعیت و وسعت فارس و عدم برخوداری این استان از خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی گفت: ۱۲۰۰ دستگاه نفتکش در استان فعال است که رفع چالش‌های موجود همچون تامین قطعات، لاستیک، سوخت و ناهماهنگی‌ها موجود در واحد‌های صدور بارنامه در مبادی تامین، از اولویت‌های منطقه است.

او با اشاره به مصرف نیروگاه‌های برق استان از سوخت دوم بر تامین و ارسال روزانه نفتگاز به این بخش از صنایع تاکید کرد و گفت: روزانه بطور متوسط ۲ میلیون ۲۰۰ هزار لیتر نفت گاز به نیروگاه‌های تحویل داده می‌شود و به‌منظور این سوخت‌رسانی پایدار استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در ناوگان حمل ونقل ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار