فرماندار بافق گفت: باید این فرهنگ و ذهنیت در جامعه به وجود بیاید که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی، به مهاجرین و اتباع منزل اجاره داده نشود.

محمدعلی صمیمی فرماندار بافق در ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان گفت: آموزش و پرورش و مراسم‌های مذهبی محل مناسبی برای فرهنگ‌سازی درست در این زمینه هستند که می‌توان با به کارگیری مشاور و کارشناس در مدارس و این مراسم‌ها به فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم و قشر نوجوان و جوان پرداخت.

او افزود: باید این فرهنگ و ذهنیت در جامعه به وجود بیاید که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی، به مهاجرین و اتباع منزل اجاره داده نشود.

فرماندار بافق بیان کرد: یکی دیگر از وظایف فرمانداری بافق، هماهنگی بین دستگاه‌ها برای پیش برد برنامه‌هایشان در این زمینه، در زمان‌هایی است که چند دستگاه باید به صورت مشترک فعالیتی را انجام دهند.

او خاطرنشان کرد: هرکس بتواند جامعه پیرامون خود را از گزند این آسیب‌ها دور کند و با یک تلنگر باعث پیشگیری شود، این خود می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی بگذارد.

صمیمی گفت: از موضوعات دیگر این است که فرهنگ کار ضعیف شده است و برخی افراد متناسب با حقوقی که دریافت می‌کنند، آن بهره‌وری و کار لازم را ندارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.