انهدام باند بزرگ سارقان سیم و کابل برق در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند بزرگ سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق با اعتراف به ۳۶۶ فقره سرقت در استان خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه مخابراتی در شهرستان‌های "بوکان، مهاباد، سلماس و میاندوآب" که باعث ایجاد نارضایتی مردم شده بود، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در بررسی‌های به عمل آمده، ماموران با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم، موفق شدند سارقی سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی با استفاده از شگرد‌های پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک به انجام ۳۶۶ فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری ۱۲ نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: در این خصوص ۱۳ متهم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.