سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برنج فروشان و کارخانه‌های شالیکوبی متخلف گیلان در دو ماه اخیر، ۸۵۲ میلیارد ریال جریمه شدند.

محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در بازدید‌های دو ماهه اخیر از برنج فروشی‌ها و کارخانه‌های شالیکوبی، ۱۷۵ پرونده تخلف تشکیل و در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است.

‎سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعب تعزیرات پس از بررسی، تخلف را محرز اعلام و متخلفان را به پرداخت ۸۵۲ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشتر این پرونده‌ها مربوط به تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار و فروش برنج تقلبی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
با عرض سلام و خسته نباشید. احتراماً خواهشمند است موضوع قطعی سامانه ساجد دیوان عدالت اداری را پیگیری فرمایید. از 4 هفته قبل سامانه ساجد قطع شده و امکان دسترسی به آن وجود ندارد. این در حالیست که دیوان عدالت اداری پاسخی در این زمینه ارائه نکرده و پشتیبانی ساجد نیز پاسخگو نیست. با قطعی سامانه ساجد امکان ثبت و پیگیری درخواستها،لوایح و همچنین پیگیری پرونده های هیات عمومی از بین رفته و رسیدگی به پرونده ها نیز متوقف شده است! بنا به شواهد از 25 آبان تاکنون هیچ رایی از هیات عمومی و هیات های تخصصی دیوان صادر نشده است! از گروه حقوقی و قضایی درخواست پیگیری موضوع را دارم. با تشکر
آخرین اخبار