مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: نامگذاری معابر و خیابان‌های شهر‌ها به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر‌ها قرار گیرد.

  محمد ناظری   در نشست جهاد تبیین ایثار و شهادت که در فرمانداری شهرستان مهرستان برگزار شد با تسلیت ایام فاطیمه (س) اظهارداشت: امروز شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و پیام آنان در تمام فضای ایران و منطقه طنین‌انداز است.

وی افزود: امروز ما نیز وظیفه داریم با جهاد تبیین مسیر شهدا، جانبازان و آزادگان را ادامه داده و اجازه ندهیم مسوولیتی که بر عهده ما گذاشته‌اند، بر زمین بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل آینده را از ضروریات جامعه خواند و گفت: ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت مبتنی بر شناخت و ارتقای سطح آگاهی و باور‌های دینی مردم ضروری است و تقویت ارزش‌های این فرهنگ یکی از مهمترین و اساسی‌ترین وظایف رسانه‌های جمعی و نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: همه خانواده شهدا و جانبازان مورد احترام و عزیز ما هستند و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان را وظیفه خود می‌دانیم.

فرماندار مهرستان نیز در این نشست، ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را یادآوری کرد و گفت: ترویج سبک زندگی شهدا بهترین و موثرترین روش زنده نگه داشتن این فرهنگ متعالی است.

ناصر درازهی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا از وظایف مسوولان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار