سرمربی تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: برای ادامه پرقدرت در لیگ نیاز به بازیکنان جدید و تقویت تیم داریم.

اوجو تاوارس سرمربی تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان اظهار داشت: تیم صنعت‌نفت پتانسیل بالایی دارد و قعر جدول شایسته این تیم نیست اما در ادامه لیگ شرایط بهتری بدست خواهد آورد.

وی افزود: در برخی نقاط نیاز به تقویت داریم و این موضوع را به باشگاه اعلام کردیم تا برای نیم فصل دوم با جذب بازیکنان مورد نظر شرایط بهتری بدست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: در ۲ هفته گذشته که تمرینات این تیم برگزار شد شاهد جو بسیار دوستانه در تیم بودیم و به لحاظ روحی بازیکنان به شرایط مناسبی برای ادامه لیگ برتر رسیده‌اند.

تاوارس بیان کرد: بازیکنان فعلی به لحاظ فنی و تجربه شرایط خوبی دارند و قطعا با اضافه شدن چند بازیکن دیگر شاهد تحول در نتیجه گیری خواهیم بود هر چند لیگ بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: صنعت‌نفت آبادان تیم بسیار محبوبی است که برای فرار از قعر جدول و رسیدن به جایگاه بهتر نیاز به حمایت همه جانبه دارد و این حمایت باید از سوی هواداران و مسئولان شهرستان صورت گیرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که از هفته دوازدهم لیگ برتر میهمان نساجی مازندران است با ۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.