سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اقدامات درمانی لازم برای ۹ مصدوم حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس محور نقنه _ بروجن که به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان انتقال یافته‌اند، آغاز شد.

پژمان عقدک، گفت: به دنبال وقوع حادثه آتش سوزی مینی بوس در محور نقنه - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، ۹ مصدوم این حادثه شامل هشت زن و یک مرد به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند.

او با بیان اینکه خدمات اولیه و سرپایی به مصدومان در مسیر انتقال آن‌ها به اصفهان انجام شده است، اظهار داشت: با انتقال مصدومان به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان نیز بلافاصله اقدامات درمانی آغاز شد.

عقدک با اشاره به اینکه بر اساس آخرین گزارش‌ها تاکنون مورد فوتی در بین مصدومان این حادثه رُخ نداده است، خاطرنشان کرد: در ابتدا موارد کم خطر و پُرخطر در بین مصدومان مشخص می‌شود و سپس بر اساس سطح سوختگی و وضعیت جسمانی، مصدومان تحت درمان قرار می‌گیرند.

امروز دوشنبه ۲۱ آذر حدود ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه آتش‌سوزی مینی بوس در محور نقنه - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری باعث مصدوم شدن هشت زن و یک مرد شد که پس از اطلاع به اورژانس، چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار