پیوس: کی روش باید دادگاهی شود/ همبستگی در تیم ملی فوتبال نبود

پیشکسوت فوتبال گفت: کی روش باید درباره حذف تیم ملی فوتبال جوابگو باشد و باید او را دادگاهی کنند و یک قران هم به او ندهند.

فرشاد پیوس پیشکسوت فوتبال در حاشیه مراسم ختم کریم باوی اظهار کرد: کریم باوی یکی از فوتبالیست‌های خوب، با اخلاق، با معرفت  و دوست داشتنی بود و یکی از بهترین سرزن‌های ایران بود. واقعا بازیکنی بود که هر موقع اراده می‌کرد فوتبال بازی می‌کرد و گل می‌زد و جاش خیلی خالی است. از طرف خودم و پیشکسوتان به خانواده اش تسلیت می‌گویم و ان شا الله غم آخرشان باشد. خیلی از مسئولان ورزش قبل از مرگ به او وعده و وعید دادند، اما هیچ کدام از قول‌ها عملی نشد. خیلی در حقش نامردی کردند و او غریبانه درگذشت. حیف شد و  جایش خالی است.  

پیوس در باره اینکه درست است که کی روش در تیم ملی فوتبال بماند، گفت: کی روش باید جوابگو باشد و حرف دل مردم را بشنود که چه ایرادی داشته است. او همین طور گذاشته و رفته، مگر فیلم هندی است. با او صحبت می‌کردند. فدراسیون فوتبال باید از این مربی بخواهد که جوابگو باشد. او باید به خانه اش برود و یک قران حقش نیست که بگیرد.  

او درباره بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم اگر یک مربی ایرانی این نتایج را می‌گرفت ۶ ماه در خانه اش حبس بود. به نظرم این درست نیست که کی روش بعد از حذف از جام جهانی در ایران به گشت و گذار پرداخت و ساکش را بست و رفت. انتخاب سرمربی جدید کار سختی است. مربی باید بگذارند که راه و چاه تیم ملی را بداند. من معتقدم که یک سرمربی خارجی خوب در کنارش یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی فوتبال انتخاب کنند.

پیوس در پایان گفت: بازیکنان با جان و دل در جام جهانی  بازی کردند و ارنج‌ها درست نبود و کی روش مقصر بود. بازیکنان ما در کشور‌های اروپایی خوب بازی می‌کنند. همبستگی در تیم ملی نبود و کی روش باید بیاید و یقه اش را بگیریم و دادگاهی اش کنیم. او کجا گذاشت و رفت. یک قران از پول مملکت نباید به کی روش داده شود و جلوی آن را بگیرند.  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
یعنی کی روش خودش خواست بیاد؟انصاف داشته باشید
آخرین اخبار