کمبود تجهیزات مدارس استثنایی شادگان رفع شود

فرماندار شادگان گفت: اداره کل مدارس استثنایی استان خوزستان جهت رفع مشکلات مدارس این شهرستان و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز نگاه ویژه‌ای به شادگان داشته باشد.

صالح زاده گفت  مشکل اساسی مدارس استثنایی شهرستان شادگان مربوط به تجهیزات و امکانات است.

او می‌گوید:  باهمکاری همه جانبه اداره کل مدارس استثنایی استان خوزستان و ادارات شهرستان با تکمیل زمین چمن مصنوعی، ایاب و ذهاب و سایر ملزومات مدارس استثنایی می‌توان بخش عظیمی از مشکلات این مدارس را رفع کرد.

به گفته او مجموعه فرمانداری شادگان و سایر ادارات شهرستان نیز در کنار اداره آموزش و پرورش استان خوزستان و شهرستان شادگان برای رفع مشکلات این مدارس خواهند بود.

مدیر کل مدارس استثنایی خوزستان گفت: دانش آموزان استثنایی شهرستان شادگان برای پرداخت هزینه رفت و آمد به مدارس با مشکل مواجه هستند که رفع این مشکل نیازمند مشارکت شرکت‌ها و سازمان‌ها در راستای حمایت از این دانش‌آموزان است.

ممبینی ادامه داد: آموزش و پرورش در شهر‌های شادگان و دارخوین به یک مدرسه استثنایی نیاز دارد تا بخشی از نیازهایشان در این بخش مرتفع شود.

او نیاز اولیه شادگان را توسعه آموزش و پرورش استثنایی عنوان کرد و گفت: با توجه به رشد جمعیت شادگان ابتدا باید فضای آموزشی در این شهرستان توسعه یابد.

تعداد ۱۸۰ دانش آموز استثنایی در ۶ مدرسه شهرستان شادگان مشغول به تحصیل هستند.

برچسب ها: مدرسه ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.