افزایش اعتبارات عمرانی سفر رئیس جمهور به استان سمنان

استاندار سمنان از افزایش ۵۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی مصوب سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

سید محمدرضا هاشمی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به سمنان گفت: با موافقت معاون سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد علاوه بر اعتبار عمرانی ۴ هزار میلیارد تومانی مصوب سفر رئیس جمهور به استان سمنان، ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به استان اختصاص یابد.

هاشمی افزود: از زمان سفر رئیس جمهور به استان سمنان در آبان ماه گذشته تاکنون هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی مصوب سفر به این استان پرداخت شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در این سفر اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان سمنان هم مصوب شده بود، بر لزوم تلاش مدیران دستگاه‌های اقتصادی برای جذب این اعتبارات و تسهیلات تاکید کرد.

هاشمی گفت: مشکلات اجرای نهضت ملی مسکن، تامین منابع آبی برای تحقق هدف تبدیل مهدیشهر به قطب صنعت دامپروری کشور و رفع موانع راه اندازی کارخانه سیمان بیارجمند و رونق مشاغل خانگی هم از دیگر مصوباتی است که در حال پیگیری است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در دور اول سفر آیت الله رئیسی به سمنان ۳۲ هزار نامه مردمی دریافت شد که عمده آن‌ها درخواست تسهیلات بانکی بود که تاکنون ۹ هزار فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.
وی همچنین از بررسی پرداخت ۳ هزار وام‌قرض الحسنه دیگر خبر داد.

در این جلسه همچنین درباره دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان بحث و تبادل نظر شد.

استاندار سمنان هدف از دور دوم سفر را پیگیری مصوبات دوره اول سفر و تکمیل طرح‌های نیمه تمام عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.