تغییرات نابه‌هنگام، روند رو به رشد حوزه بهداشت و درمان خداآفرین را مختل کرده است

فرماندار خداآفرین با انتقاد از جابه‌جایی نابهنگام و ناگهانی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز با انتصاب مدیر پیشین این شبکه به عنوان مدیر جدید بهداشت و درمان شهرستان اهر، در عمل روند رو به رشدی را که در حوزه بهداشت و درمان خداآفرین شروع شده بود، متوقف و اجحافی نابخشودنی در حق مردم این شهرستان مرزی روا داشت.

علی‌اکبر نکونام در جلسه تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان خداآفرین افزود: شبکه بهداشت این شهرستان پس از ۹ ماه مدیریت دکتر گنجه‌ای، به آرامش نسبی و شرایط پایدار رسیده بود که با این جابه‌جایی ناشیانه و بی‌تدبیری دانشگاه علوم پزشکی، لقمه آماده از یک شهرستان کم‌برخوردار سلب و به شهرستان برخوردارتری هبه شد.

او  ناهماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جابه‌جایی مدیران شهرستانی را نقض نص صریح قانون خواند و گفت: با جابه‌جایی مدیر قبلی، حدود دو ماه شبکه بهداشت و درمان خداآفرین بدون مسئول و بلاتکلیف، گریبان‌گیر مشکلات متعدد بود. به عنوان نمونه؛ دستگاه رادیولوژی درمان بستر خداآفرین برای سرب کوبی و راه‌اندازی، تنها معطل ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

در این مراسم آقای دکتر سیف‌زاده به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان خداآفرین معرفی و از زحمات ۹ ماهه دکتر میثم گنجه‌ای که پیش‌تر به‌عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر منصوب شده بود، تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.